PLAYOFF PICTURE
+4
Gadegaard
Blitzers
A-town
VHS
8 deltagere
:: NFL1964
Side 1 af 2
Side 1 af 2 • 1, 2
PLAYOFF PICTURE
PLAYOFF PICTURE WEEK 3
Hvis der var playoffs på søndag, ville det se således ud:
Oversiddere:
A-Town Roosters (1)
Heathouse Hotheads (2)
Wild card-kampe:
Hvidovre Blitzers (3) - Brooklyn Blackbirds (6)
Shitpushers IF (4) - Frederiksberg Oldies (5)
Oversiddere:
A-Town Roosters (1)
Heathouse Hotheads (2)
Wild card-kampe:
Hvidovre Blitzers (3) - Brooklyn Blackbirds (6)
Shitpushers IF (4) - Frederiksberg Oldies (5)
VHS- Antal indlæg : 1002
Sv: PLAYOFF PICTURE
Jamen så lad os da få lukket den sæson nu, jeg ser ingen grund til at spille flere kampe!
A-town- Antal indlæg : 316
PLAYOFF PICTURE WEEK 4:
Oversiddere:
A-Town Roosters (1)
Hvidovre Blitzers (2)
Wild card-kampe:
Shitpushers IF (3) - Vallensbæk Happy Slappers (6)
Heathouse Hotheads (4) - Frederiksberg Oldies (5)
Oversiddere:
A-Town Roosters (1)
Hvidovre Blitzers (2)
Wild card-kampe:
Shitpushers IF (3) - Vallensbæk Happy Slappers (6)
Heathouse Hotheads (4) - Frederiksberg Oldies (5)
PLAYOFF PICTURE WEEK 7:
Oversiddere:
A-Town Roosters (1)
Hvidovre Blitzers (2)
Wild card-kampe:
Shitpushers IF (3) - Heathouse Hotheads (6)
Brooklyn Blackbirds (4) - Vallensbæk Nord Nutcrackers (5)
Kun Vets er to sejre fra Playoffs. Ellers er alle inden for én sejrs rækkevidde. Det tyder på stor spænding...
Oversiddere:
A-Town Roosters (1)
Hvidovre Blitzers (2)
Wild card-kampe:
Shitpushers IF (3) - Heathouse Hotheads (6)
Brooklyn Blackbirds (4) - Vallensbæk Nord Nutcrackers (5)
Kun Vets er to sejre fra Playoffs. Ellers er alle inden for én sejrs rækkevidde. Det tyder på stor spænding...
VHS skrev:Kun Vets er to sejre fra Playoffs. Ellers er alle inden for én sejrs rækkevidde. Det tyder på stor spænding...
Samtidig bør det nævnes at kun 4 hold har winning record, damn det er tight i år!
Og alligevel er jubeltråden længere end tudetråden i år. Chokskandale!A-town skrev:Samtidig bør det nævnes at kun 4 hold har winning record, damn det er tight i år!
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
PLAYOFF PICTURE WEEK 8
Oversiddere:
Hvidovre Blitzers (1)
A-Town Roosters (2)
Wild card-kampe:
Heathouse Hotheads (4) - Brooklyn Blackbirds (5)
Shitpushers IF (3) - Copenhagen Juden (6)
Blitzers og Roosters bytter plads. Juden rykker opad og tilbage i slutspillet.
Oversiddere:
Hvidovre Blitzers (1)
A-Town Roosters (2)
Wild card-kampe:
Heathouse Hotheads (4) - Brooklyn Blackbirds (5)
Shitpushers IF (3) - Copenhagen Juden (6)
Blitzers og Roosters bytter plads. Juden rykker opad og tilbage i slutspillet.
Oversiddere:
Hvidovre Blitzers (1)
A-Town Roosters (2)
Wild card-kampe:
Frederiksberg Oldies (4) - Brooklyn Blackbirds (5)
Shitpushers IF (3) - Carlsson Codiacs (6)
EAST Division ruler alt!
Bemærk hvor vigtigt førsteseedningen er. Det er forskellen på, om man møder Pushers eller et skodhold (no offense) i semifinalen...
Oversiddere:
Hvidovre Blitzers (1)
A-Town Roosters (2)
Wild card-kampe:
EAST Division ruler alt!
Bemærk hvor vigtigt førsteseedningen er. Det er forskellen på, om man møder Pushers eller et skodhold (no offense) i semifinalen...
What!? Jeg troede ikke, man kunne gå videre som 3'er? Det er da vildt.VHS skrev:Hvis der var playoffs på søndag, ville det se således ud:
Oversiddere:
Hvidovre Blitzers (1)
A-Town Roosters (2)
Wild card-kampe:
EAST Division ruler alt!
Og ja, første seedningen er vigtig - og der er direkte kamp om den i denne runde! MEN! Har du set, hvor mange point codiacs laver for tiden? De ser ud til at have ramt formen i tide til playoffs.
Seedingsregler!
Kan I ikke lige opstille tiebreaker-reglerne for ligaen:
Jeg ville jo mene at jeg burde ligge over jøderne, da jeg har vundet det indbyrdes opgør??
Jeg ville jo mene at jeg burde ligge over jøderne, da jeg har vundet det indbyrdes opgør??
Gadegaard- Antal indlæg : 64
Gadegaard skrev:Kan I ikke lige opstille tiebreaker-reglerne for ligaen:
Er det ikke antal scorede points??
Copenhagen Juden- Antal indlæg : 191
Jo det mener jeg. Jeg tror kun det er Hasse, der kan se de specifikke regler.Copenhagen Juden skrev:Gadegaard skrev:Kan I ikke lige opstille tiebreaker-reglerne for ligaen:
Blitzers skrev:Jo det mener jeg. Jeg tror kun det er Hasse, der kan se de specifikke regler.Copenhagen Juden skrev:Gadegaard skrev:Kan I ikke lige opstille tiebreaker-reglerne for ligaen:
Lad os lige få styr på reglerne, Hasse.
Kan du også bekræfte, at en 3'er i en division kan gå videre (som det fx kan ske i både AFC og NFC nord i år)
Alle kan se reglerne under:
http://www.nfl.com/fantasy/help/custom-schedule#tiebreakers
Hvordan vi oprindeligt har planlagt vores liga husker jeg ikke på stående fod. Men jeg mener ikke vi havde regnet med at nr. 3 kunne gå videre.
Mener vores udgangspunkt var de 4 div. vindere + 2 bedste 2´ere.
Jeg har mulighed for at ændre hvilke hold der går videre - så vi bestemmer i princippet selv hvilke regler vi vil have.
http://www.nfl.com/fantasy/help/custom-schedule#tiebreakers
Hvordan vi oprindeligt har planlagt vores liga husker jeg ikke på stående fod. Men jeg mener ikke vi havde regnet med at nr. 3 kunne gå videre.
Jeg har mulighed for at ændre hvilke hold der går videre - så vi bestemmer i princippet selv hvilke regler vi vil have.
Hasse- Antal indlæg : 175
Geografisk sted : KBH B.
Jeg stemmer for, at wild card kan gives til alle, som det er i det rigtige NFL. De to bedste records skal videre, uanset hvor de ligger i divisionen.
Når det så er sagt, så skal vi altså død og pine beslutte det i denne uge, så det ikke skaber problemer i de sidste uger, når pladserne skal fordeles.
Når det så er sagt, så skal vi altså død og pine beslutte det i denne uge, så det ikke skaber problemer i de sidste uger, når pladserne skal fordeles.
+1 til NFL regler. De fire vindere plus de to bedste øvrige records uanset placering.VHS skrev:Jeg stemmer for, at wild card kan gives til alle, som det er i det rigtige NFL. De to bedste records skal videre, uanset hvor de ligger i divisionen.
VHS skrev:Jeg stemmer for, at wild card kan gives til alle, som det er i det rigtige NFL. De to bedste records skal videre, uanset hvor de ligger i divisionen.
+1
Vets- Antal indlæg : 340
VHS skrev:Jeg stemmer for, at wild card kan gives til alle, som det er i det rigtige NFL. De to bedste records skal videre, uanset hvor de ligger i divisionen.
+1
THansen- Antal indlæg : 56
Hele tanken bag den nuværende liga opstillingen var jo at så mange som muligt havde chancen for at kunne gå i finalerne/wildcard selvom man lå i en hård division og ikke var heldig at lande i 3-6, 3-6, 2-7 divisionen.
Så jeg kan kun sige +1 NFL regler må gælde.
PS: Rigtige mænd drikker grøn te!
Så jeg kan kun sige +1 NFL regler må gælde.
PS: Rigtige mænd drikker grøn te!
Jeg er helt på linje med de andre mht. wildcardet. Bør også kunne gå til en 3'er.
Jeg vil dog gerne lige høre til Jeres mening om reglen for tiebreaker.
Eks. en division slutter med at både nummer 1 og 2 har en statistik på eks. 7-6. Den ene spiller har vundet begge indbyrdes opgør, men har scoret færre point. Efter min mening bør den indbyrdes vinder træde før de scorede point. Hvad siger I?
Jeg vil dog gerne lige høre til Jeres mening om reglen for tiebreaker.
Eks. en division slutter med at både nummer 1 og 2 har en statistik på eks. 7-6. Den ene spiller har vundet begge indbyrdes opgør, men har scoret færre point. Efter min mening bør den indbyrdes vinder træde før de scorede point. Hvad siger I?
Gadegaard- Antal indlæg : 64
Det kunne man godt diskutere, spørgsmålet er dog hvor meget mulighed vi har for at pille ved tie break reglerne, jeg mindes ikke det var settings vi kunne pille ved under liga opsætningen.
@Hasse: Har du overblik over om det overhovedet var et sted vi kunne pille ved, det ville jo være rart at vide før vi går alt for seriøst ind i debatten :-)
@Hasse: Har du overblik over om det overhovedet var et sted vi kunne pille ved, det ville jo være rart at vide før vi går alt for seriøst ind i debatten :-)
Hasse, jeg betragter det som vedtaget, at wild card-pladserne går til de mest scorende.
Fikser du opsætningen?
Fikser du opsætningen?
Er det ikke sådan opsætningen er pt.?VHS skrev:Hasse, jeg betragter det som vedtaget, at wild card-pladserne går til de mest scorende.
Fikser du opsætningen?
Hasse skrev, at pladsen gik til de to bedste 2'ere (Uden han dog var sikker)
"Hvordan vi oprindeligt har planlagt vores liga husker jeg ikke på stående fod. Men jeg mener ikke vi havde regnet med at nr. 3 kunne gå videre.
Jeg har mulighed for at ændre hvilke hold der går videre - så vi bestemmer i princippet selv hvilke regler vi vil have.."
"Hvordan vi oprindeligt har planlagt vores liga husker jeg ikke på stående fod. Men jeg mener ikke vi havde regnet med at nr. 3 kunne gå videre.
Jeg har mulighed for at ændre hvilke hold der går videre - så vi bestemmer i princippet selv hvilke regler vi vil have.."
Men inde på play-off oversigten i ligaen, viser den jo, at 3'ere også kan gå videre (Codiacs).VHS skrev:Hasse skrev, at pladsen gik til de to bedste 2'ere (Uden han dog var sikker)
Side 1 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Playoff picture
» Playoff Picture
» Playoff Picture Round 12
» Playoff challenge
» Fantasy Playoff challenge
» Playoff Picture
» Playoff Picture Round 12
» Playoff challenge