Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

PLAYOFF PICTURE

+4
Gadegaard
Blitzers
A-town
VHS
8 deltagere

 :: NFL1964

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

PLAYOFF PICTURE - Page 2 Empty Sv: PLAYOFF PICTURE

Indlæg  VHS Man Nov 14, 2011 9:26 am

Blitzers skrev:
VHS skrev:Hasse skrev, at pladsen gik til de to bedste 2'ere (Uden han dog var sikker)

"Hvordan vi oprindeligt har planlagt vores liga husker jeg ikke på stående fod. Men jeg mener ikke vi havde regnet med at nr. 3 kunne gå videre.
Mener vores udgangspunkt var de 4 div. vindere + 2 bedste 2´ere.
Jeg har mulighed for at ændre hvilke hold der går videre - så vi bestemmer i princippet selv hvilke regler vi vil have.."
Men inde på play-off oversigten i ligaen, viser den jo, at 3'ere også kan gå videre (Codiacs).

Godt set. Så er der ingen problemer der...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

PLAYOFF PICTURE - Page 2 Empty Sv: PLAYOFF PICTURE

Indlæg  Hasse Man Nov 14, 2011 12:03 pm

Vi har ikke mulighed for at ændre hverken tiebreak regler eller om det er 2´ere eller 3´ere der går videre.
Det vi har mulighed for er, at bestemme specifikt hvilke 6 hold der går videre. Dvs. hvis jeg synes Vets og Oldies skal videre så kan jeg i ugen inden play off bare sætte dem ind i stedet for Roosters og Blitzers.
Så på den måde kan vi lave vores egne regler (hvis vi kan holde styr på dem), og "bare" ændre på play off holdende. Hvis vi laver vores egne regler skal man så lige være opmærksom på, at man ikke kan regne med at det er de 6 hold der er angivet på nfl.com der nødvendigvis går videre.

Hasse

Antal indlæg : 175
Join date : 12/08/08
Geografisk sted : KBH B.

Tilbage til toppen Go down

PLAYOFF PICTURE - Page 2 Empty Sv: PLAYOFF PICTURE

Indlæg  VHS Man Nov 14, 2011 12:45 pm

Hasse skrev:Vi har ikke mulighed for at ændre hverken tiebreak regler eller om det er 2´ere eller 3´ere der går videre.
Det vi har mulighed for er, at bestemme specifikt hvilke 6 hold der går videre. Dvs. hvis jeg synes Vets og Oldies skal videre så kan jeg i ugen inden play off bare sætte dem ind i stedet for Roosters og Blitzers.
Så på den måde kan vi lave vores egne regler (hvis vi kan holde styr på dem), og "bare" ændre på play off holdende. Hvis vi laver vores egne regler skal man så lige være opmærksom på, at man ikke kan regne med at det er de 6 hold der er angivet på nfl.com der nødvendigvis går videre.

Lad os endelig køre med standardreglerne for nfl.com. Jeg ser absolut ingen grund til at lave dem om, så vi skal til at køre med alternativt regelsæt ved siden af...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

PLAYOFF PICTURE - Page 2 Empty Sv: PLAYOFF PICTURE

Indlæg  Blitzers Tirs Nov 15, 2011 9:09 am

+1

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

PLAYOFF PICTURE - Page 2 Empty Sv: PLAYOFF PICTURE

Indlæg  VHS Tirs Nov 15, 2011 9:52 am

Kan vi lave reglerne om, så det femtemest scorende hold kommer i Playoffs? Det ville da kun være fair. Evil or Very Mad


VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

PLAYOFF PICTURE - Page 2 Empty Sv: PLAYOFF PICTURE

Indlæg  Blitzers Tirs Nov 15, 2011 10:30 am

VHS skrev:Kan vi lave reglerne om, så det femtemest scorende hold kommer i Playoffs? Det ville da kun være fair. Evil or Very Mad
Smile Enig. Prøv at se på slutstilling i grundspillet sidste år og se mine points... 5. flest scoret og flest point imod = 3. plads i gruppen (dog under to hold, der begge havde scoret flere point!).

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

PLAYOFF PICTURE - Page 2 Empty Sv: PLAYOFF PICTURE

Indlæg  A-town Tirs Nov 15, 2011 1:51 pm

VHS skrev:Kan vi lave reglerne om, så det femtemest scorende hold kommer i Playoffs? Det ville da kun være fair. Evil or Very Mad


Som Forum moderator må jeg bede om at tuderi holdes til tudetråden Laughing

Det sagt så ser det ud til vi kan få et hold i wildcard runden med en record på 3-9-1 ubehageligt.

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

PLAYOFF PICTURE - Page 2 Empty Sv: PLAYOFF PICTURE

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum