Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Gøg vs. Gokke

5 deltagere

 :: NFL1964

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Gøg vs. Gokke Empty Gøg vs. Gokke

Indlæg  VHS Ons Okt 26, 2011 6:12 am

Carlsson vs. Berg = Gøg vs. Gokke

Carlsson starter Gronkowski på TE. Får undrende beskeder fra bl.a. undertegnede, da Gronkowski er i bye. Carlsson henter Marcedes Lewis og skifter ham ind på Monday Night. Lewis laver 1,5 point. Ikke prangende men nok. Carlsson vinder kampen med - hold nu fast - et halvt point.

Bittert for Berg, tænker man. Især når han nu har været så flittig at hente Donte Whitner ind som bye week replacement på DB. Desværre for Berg var Whitner også i bye, så Berg missede vel de 8-10 point, som en god DB typisk giver.

Dette var altså historien om, da Gøg besejrede Gokke... lol!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  A-town Ons Okt 26, 2011 9:20 am

Fedt at Carlsson teaser Berg og først hente TE et par timer før kampen :-)

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  Copenhagen Juden Ons Okt 26, 2011 11:18 am

VHS skrev:Carlsson vs. Berg = Gøg vs. Gokke

Carlsson starter Gronkowski på TE. Får undrende beskeder fra bl.a. undertegnede, da Gronkowski er i bye. Carlsson henter Marcedes Lewis og skifter ham ind på Monday Night. Lewis laver 1,5 point. Ikke prangende men nok. Carlsson vinder kampen med - hold nu fast - et halvt point.

Bittert for Berg, tænker man. Især når han nu har været så flittig at hente Donte Whitner ind som bye week replacement på DB. Desværre for Berg var Whitner også i bye, så Berg missede vel de 8-10 point, som en god DB typisk giver.

Dette var altså historien om, da Gøg besejrede Gokke... lol!

Jeg synes seriøst ikke, det er i orden, folk 'hjælper' andre med at stille hold - det må sgu være ens eget ansvar.

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  A-town Ons Okt 26, 2011 11:20 am

En ikke relateret forespørgsel:

Jonas var det dig der havde Jason Campbell QB fra Raiders på din Waiver wish list?

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  Copenhagen Juden Ons Okt 26, 2011 11:22 am

A-town skrev:En ikke relateret forespørgsel:

Jonas var det dig der havde Jason Campbell QB fra Raiders på din Waiver wish list?

Nej... Jeg fik den LB og Kicker, jeg havde ønsket...

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  A-town Ons Okt 26, 2011 11:31 am

Ja det endte jo med han ikke blev nuppet fordi den der havde ham på sin liste sandsynligvis fik de andre spillere personen havde før på sin liste, men en eller anden havde Jason Campbell, bye week og ude med skade i 6-9 uger på sin waiver liste, det kunne bare være interessant hvem det var ;-)

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  VHS Ons Okt 26, 2011 11:32 am

Carlsson får hjælp flere gange i løbet af en sæson. Sådan er det at være Gøg (eller Gokke)

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  Copenhagen Juden Ons Okt 26, 2011 11:44 am

VHS skrev:Carlsson får hjælp flere gange i løbet af en sæson. Sådan er det at være Gøg (eller Gokke)

Men hvad er begrundelsen for at hjælpe?? Jeg kan virkelig ikke se det fair i det.

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  VHS Ons Okt 26, 2011 12:08 pm

Copenhagen Juden skrev:
VHS skrev:Carlsson får hjælp flere gange i løbet af en sæson. Sådan er det at være Gøg (eller Gokke)

Men hvad er begrundelsen for at hjælpe?? Jeg kan virkelig ikke se det fair i det.

Snakker du aldrig Fantasy med nogen? Jeg udveksler tit meninger med folk i ligaen og både giver og modtager gode råd. I det konkrete tilfælde havde Carlsson aktivt valgt at stille med en bye-mand, da jeg skrev til ham mandag eftermiddag og spurgte hvad han havde gang i. Faktisk troede jeg løbet var kørt for ham, da jeg skrev. Samtalen fik ham åbenbart på andre tanker og heldigt for ham var der en tightend ledig.

Men er der principielt noget galt i at minde folk om, at de har spillere på bye? Vi må jo desværre konstatere, at der er et par managers i ligaen, der ikke går så højt op i Fantasy som os andre...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  A-town Ons Okt 26, 2011 12:16 pm

Jeg elsker fantasy og står altid til rådighed for at assistere hvis folk har brug for en analyse af deres hold eller af spillere de overvejer at hente eller lignende.

Jeg elsker at snakke fantasy og udnytter enhver chance til det, det kan jeg ikke lade være med.

Der er jo også forskellige grader af fantasy kompetence i ligaen og hvis de dygtigere elever hjælper de svagere elever, så skulle vi jo gerne få en bedre folkeskole...eller var det fantasy liga vi snakkede om?

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  Copenhagen Juden Ons Okt 26, 2011 12:33 pm

VHS skrev:

Snakker du aldrig Fantasy med nogen? Jeg udveksler tit meninger med folk i ligaen og både giver og modtager gode råd.

Jo, det gør jeg da. Jeg synes, det er både sjovt og interessant at drøfte holdopstilling og høre andres vurderinger. For ikke at glemme jinx og håne sms'er..


VHS skrev:Men er der principielt noget galt i at minde folk om, at de har spillere på bye? Vi må jo desværre konstatere, at der er et par managers i ligaen, der ikke går så højt op i Fantasy som os andre...

Ja, det synes jeg. Synes, der er en meget stor forskel på dette og så ovennævnte.. Er jeg den eneste, der synes det? Hasse skrev jo fx flg. i årets invitation: 'GLEMMER MAN AT STILLE HOLD TIL EN KAMP SKAL DER MEGET HURTIGT LANDE EN FORKLARINGS MAIL HOS DE ANDRE SPILLERE, SÅ KAN DET VÆRE MAN KAN BLIVE TAGET TIL NÅDE, ELLERS VIL DET VÆRE GRUNDLAG FOR UDSMIDNING AF LIGAEN! SKER DET MERE END EN GANG ER DER INGEN NÅDE!'

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  VHS Ons Okt 26, 2011 12:37 pm

Copenhagen Juden skrev:
VHS skrev:

Snakker du aldrig Fantasy med nogen? Jeg udveksler tit meninger med folk i ligaen og både giver og modtager gode råd.

Jo, det gør jeg da. Jeg synes, det er både sjovt og interessant at drøfte holdopstilling og høre andres vurderinger. For ikke at glemme jinx og håne sms'er..


VHS skrev:Men er der principielt noget galt i at minde folk om, at de har spillere på bye? Vi må jo desværre konstatere, at der er et par managers i ligaen, der ikke går så højt op i Fantasy som os andre...

Ja, det synes jeg. Synes, der er en meget stor forskel på dette og så ovennævnte.. Er jeg den eneste, der synes det? Hasse skrev jo fx flg. i årets invitation: 'GLEMMER MAN AT STILLE HOLD TIL EN KAMP SKAL DER MEGET HURTIGT LANDE EN FORKLARINGS MAIL HOS DE ANDRE SPILLERE, SÅ KAN DET VÆRE MAN KAN BLIVE TAGET TIL NÅDE, ELLERS VIL DET VÆRE GRUNDLAG FOR UDSMIDNING AF LIGAEN! SKER DET MERE END EN GANG ER DER INGEN NÅDE!'

Skal Berg så i sving med forklaringsmail, nu hvor han stillede med en mand i bye?

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  Copenhagen Juden Ons Okt 26, 2011 12:48 pm

VHS skrev:Skal Berg så i sving med forklaringsmail, nu hvor han stillede med en mand i bye?

Sådan læser jeg reglerne. Læser du dem anderledes?
Men nu er jeg jo ikke forfatter af teksten, og sidder ej heller i Fantasy udvalget, så beslutningen er ikke min.
Min pointe er dog, at det må være sjovest for alle, hvis folk er engagerede.

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  A-town Ons Okt 26, 2011 12:57 pm

Nu var det mig der forfattede teksten til velkomst beskeden og her menes selvfølgelig tilfælde hvor folk tydeligvis slet ikke har været inde på deres hold og stiller med et tydeligvis ikke tilpasset hold.

I Carlssons tilfælde havde han været inde og ændre de andre bye weeks spillere og i Bergs tilfælde havde han jo været ude og hente en bye week replacement, af uvisse årsager valgte manden en anden spiller der også havde bye week. Personligt spillede jeg i sidste uge med en DL i bye week fordi jeg simpelthen ikke ønskede at smide en af mine backups for at sikre den plads og fordi jeg vurderede at jeg kunne vinde kampen uden, det skal der jo også være plads til at manageren kan vurdere.

Det ville da være lækkert hvis alle gik ligeså meget op i fantasy som de mest ekstreme i vores liga, men jeg synes også der skal være plads til at man lige kan snakke lidt med hinanden og sikre de andre er med. Jeg sendte f.eks. også en besked til Gade da han en times tid før vores interne kamp stadig ikke havde fået sat sine bye week defense spillere på banen, om han selv havde fået det løst inden kamp fløjt kan jo aldrig vides, men nu blev det jo i hvert fald gjort og vi havde en fair kamp.

Jeg vil hellere have en fair spillet liga end en anal liga hvor vi ikke må hjælpe hinanden lidt.

Grænsen må gå hvis der er nogen der reelt overtager styringen af et andet hold eller en person konsekvent skal mindes om at sætte sin lineup. Der må også ligge en æres kodeks i at hvis man assisterer en anden spiller, så handler det ikke om at styre ham og fortælle gør sådan og sådan, men være i en dialog om forskellige muligheder som personen måske har overset - dette kan selvfølgelig ikke kontrolleres af ligaen men må være op til den enkeltes ære og samvittighed at vurdere.

Det samme kan jo siges om draften, hvor der jo også skal være plads til at hjælpe andre med at komme igang, men det jo ikke er iorden hvis det er en anden der reelt foretager deres picks.

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  A-town Ons Okt 26, 2011 12:59 pm

Copenhagen Juden skrev:Min pointe er dog, at det må være sjovest for alle, hvis folk er engagerede.

Det kan vi kun være 100% enige i.

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  A-town Ons Okt 26, 2011 1:06 pm

Som eksempel kan jo nævnes Torbens situation, Torben er bestemt ikke en mand der ikke engagerer sig i sit fantasy hold, men specielt i år har han været ubehageligt ramt af uheld.

I Torbens situation kunne jeg godt falde i motivation hvis jeg kunne se min fantasy sæson smuldre, der kan det være svært at holde gejsten oppe.

Jeg har så gjort hvad jeg kunne for at holde humøret oppe hos Torben og hans fantasy hold og hjulpet til med analyser af hans hold og free agency, men jeg har jo ikke sagt til Torben gør sådan og sådan jeg har jo bare givet ham noget af den viden jeg har brugt tid på at tilegne mig og så kan han så vælge at bruge den som han lyster.

Sådan skal det da være, sidste år lavede jeg også en større analyse arbejde på et WR pickup som Peter havde i kikkerten fordi Peter spurgte om min mening.

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  Copenhagen Juden Ons Okt 26, 2011 1:15 pm

A-town skrev:Jeg sendte f.eks. også en besked til Gade da han en times tid før vores interne kamp stadig ikke havde fået sat sine bye week defense spillere på banen, om han selv havde fået det løst inden kamp fløjt kan jo aldrig vides, men nu blev det jo i hvert fald gjort og vi havde en fair kamp.

Hehehe, nu sad jeg jo ved siden af dig i sofaen og det var da vist kun fordi du, grundet insisterende sms'er fra Torben, følte dig tvunget til at skrive til Gade Razz geek

Anyways, retorikken er blevet drejet og handler nu om to helt konkrete sager. Jeg gav indledningsvis udtryk for, at jeg seriøst ikke synes, det er ok at blive hjulpet til at stille et fuldtalligt hold. Dette er min generelle holdning og selvfølgelig vil der 9 ud af 10 gange være helt legale grunde.

Meget enig i din sidste besked 3.06 pm

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  VHS Ons Okt 26, 2011 1:23 pm

Copenhagen Juden skrev:
VHS skrev:Skal Berg så i sving med forklaringsmail, nu hvor han stillede med en mand i bye?

Sådan læser jeg reglerne. Læser du dem anderledes?
Men nu er jeg jo ikke forfatter af teksten, og sidder ej heller i Fantasy udvalget, så beslutningen er ikke min.
Min pointe er dog, at det må være sjovest for alle, hvis folk er engagerede.

Den pointe har jeg støttet i mange år, men jeg må erkende, at min idealisme er aftagende. Det er ganske enkelt umuligt at bringe alles engagement op på topniveau. Så mindre kan også gøre det, og sålænge alle stiller fuldt hold, så er jeg tilfreds.

Men jeg vil naturligvis ikke bekæmpe din idealisme og dit gåpåmod. Det støtter jeg 100 pct.!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  A-town Ons Okt 26, 2011 2:28 pm

Copenhagen Juden skrev:
Hehehe, nu sad jeg jo ved siden af dig i sofaen og det var da vist kun fordi du, grundet insisterende sms'er fra Torben, følte dig tvunget til at skrive til Gade Razz geek

:-) Insisterende lægger nu så meget betydning på Torbens ene sms hvor han spurgte mig, om jeg vidste hvorfor Gade ikke havde sat spillerne ind, men ja jeg måtte jo tage action når Torben havde gjort mig opmærksom på situationen, og jeg måtte da også gøre en ekstra indsats for først at få fat i Gade's nummer før jeg kunne sende ham reminder beskeden. Så jeg synes nu godt jeg kan høste lidt goodwill der :-)

Og lad os så få svar på hvem der havde sat Jason Campbell på sin waiver wire liste så vi kan håne manden!!!

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  VHS Fre Nov 11, 2011 9:48 am

Gadegaard glemte at sætte sin kicker på banen. Har vi en ny Gø eller Gokke på vej?

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  Copenhagen Juden Fre Nov 11, 2011 9:58 am

Mon ikke han bare henter en ny til weekenden...

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  VHS Fre Nov 11, 2011 10:11 am

Jo, men det er da stadig en åbenlys fejl (som dog kan rettes)

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  Copenhagen Juden Fre Nov 11, 2011 10:16 am

Jep, desværre...

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  A-town Fre Nov 11, 2011 11:26 am

De 6 Janikowski point var dog næppe noget der kunne sikre Gadegaard sejren, og i tilfælde af at det var en fejl, så er Gade nok meget glad for at kunne bruge en anden mand til kampen og få chancen for lidt flere kicker point end 6.

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  Copenhagen Juden Fre Nov 11, 2011 12:09 pm

A-town skrev:De 6 Janikowski point var dog næppe noget der kunne sikre Gadegaard sejren, og i tilfælde af at det var en fejl, så er Gade nok meget glad for at kunne bruge en anden mand til kampen og få chancen for lidt flere kicker point end 6.

Deraf 'desværre'...

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum