Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Gøg vs. Gokke

5 deltagere

 :: NFL1964

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Gøg vs. Gokke - Page 2 Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  Gadegaard Lør Nov 12, 2011 9:22 pm

Vil da gerne indrømme, at jeg egentlig troede at jeg havde Janikowski i spil i torsdags, da jeg gik i seng. Det kommer dog ikke til at ske op til en weekend, da jeg grundet div. skadesproblemer må bruge lang tid på at finde måske egnede spillere til at tage over. Evil or Very Mad

Mht. til din SMS Morten, så sætter jeg pris på din hjælp selvom jeg først så den dagen efter Very Happy Havde selv set fejlen, som jeg dog stadig synes er en mangel hos NFL.com. Kan ikke helt forstå at der ikke automatisk sættes en spiller ind på en ledig plads, men måske bare mig.

Mht. til fairness og for at holde ligaen så åben som mulig over sæsonen, så vil jeg gerne foreslå at vi går tilbage at det lavest rangerede hold har førsteret på waiveren. Hvad er Jeres mening om dette?

Gadegaard

Antal indlæg : 64
Join date : 02/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke - Page 2 Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  VHS Søn Nov 13, 2011 9:05 am

Ny Gøg og Gokke:

Den dobbelte mester Kim Rasmussen fremviste sine store fantasy-talenter, da han lørdag så undrende ud, da jeg spurgte ind til, hvorfor han startede Philip Rivers over Cam Newton. Mesteren anede ikke, at der havde været torsdagkamp. Heldigvis blev dumheden straffet, da Crackers også startede Heyward-Bay, der for anden uge i træk producerede et Goose-egg.

Jeg takker Fantasy-Guderne for at straffe dumheder!

Men mon ikke Crackers vinder kampen (og ligaen) alligevel...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke - Page 2 Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  Blitzers Søn Nov 13, 2011 5:02 pm

Gadegaard skrev:Mht. til fairness og for at holde ligaen så åben som mulig over sæsonen, så vil jeg gerne foreslå at vi går tilbage at det lavest rangerede hold har førsteret på waiveren. Hvad er Jeres mening om dette?
Min ærlige mening er, at der intet fair er i, at det lavest rangeret hold har førsteret på waiveren. Jeg stemmer klart for, at det går i ring som nu.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke - Page 2 Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  Gadegaard Søn Nov 13, 2011 8:24 pm

Hey Jon!
Jeg kan bare ikke helt fornuften i at spillere som er 6-1 el. 7-0 og har scoret 130-140 point i snit også skal have muligheden for at nappe de spillere, som pludselig bliver guf på waiveren. Spillere som de ikke engang har brug for. Eks. har jeg mistet min 1 RB i 2 runde i år for sæsonen, og har endnu ikke haft held til at finde en bare nogenlunde RB på waiveren. Istedet fik Morten eks. Demarco Murray, til trods for at han er den mest scorende spiller. Hvordan udligner det ligaen og gør den mere spændende??

Gadegaard

Antal indlæg : 64
Join date : 02/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke - Page 2 Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  Blitzers Man Nov 14, 2011 8:08 am

Gadegaard skrev:Hey Jon!
Jeg kan bare ikke helt fornuften i at spillere som er 6-1 el. 7-0 og har scoret 130-140 point i snit også skal have muligheden for at nappe de spillere, som pludselig bliver guf på waiveren. Spillere som de ikke engang har brug for. Eks. har jeg mistet min 1 RB i 2 runde i år for sæsonen, og har endnu ikke haft held til at finde en bare nogenlunde RB på waiveren. Istedet fik Morten eks. Demarco Murray, til trods for at han er den mest scorende spiller. Hvordan udligner det ligaen og gør den mere spændende??
Jeg rykker svaret til den anden tråd.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke - Page 2 Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  Copenhagen Juden Tors Nov 17, 2011 12:14 pm

Det er vel meget overflødigt at spørge, om Oldies har fået en reminder sms inden aftenens kamp?

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Gøg vs. Gokke - Page 2 Empty Sv: Gøg vs. Gokke

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum