Hyldest til Heathouse Hotheads
3 deltagere
:: NFL1964
Side 1 af 1
Hyldest til Heathouse Hotheads
GM Torben står op midt om natten for at tjekke, om Willis McGahee spiller. Han får det confirmed: McGahee er Active. Torben starter veteranen og går i seng med ro i sindet. Få timer efter står Torben op og konstaterer, at det havde været bedre at starte McGahee, hvis han havde været inactive. Minus 1 point kunne det blive til.
Men Torben skal stadig have sin flidspræmie!
Men Torben skal stadig have sin flidspræmie!
VHS- Antal indlæg : 1002
Sv: Hyldest til Heathouse Hotheads
THansen straffes altså historisk i år!!
I en tid, hvor konspirationsteorier lever i allerbedste velgående, er vi da ude i, at Fantasyguderne har udset THansen til i år at skulle udligne al den medgang LJ's hold har mønstret på 4½ foregående sæsoner..?
I en tid, hvor konspirationsteorier lever i allerbedste velgående, er vi da ude i, at Fantasyguderne har udset THansen til i år at skulle udligne al den medgang LJ's hold har mønstret på 4½ foregående sæsoner..?
Copenhagen Juden- Antal indlæg : 191
Copenhagen Juden skrev:THansen straffes altså historisk i år!!
Jeg troede faktisk, at Fantasy Guderne gik efter mig og Gadegaard i år, men det var kun opvarmning til et brutalt vendetta mod Hotheads.
Fantasyguderne er ubamhjertige. Dog vil der nok i bund og grund altid forefindes 11 hold, der føler sig straffet..
Personligt vil det i hvert fald tage mig lang tid at sluge den straf, jeg udsattes for i søndags - 3 skader i samme kamp og sygt ussel pointhøst, der så godt som udspillede min rolle i årets liga.
Personligt vil det i hvert fald tage mig lang tid at sluge den straf, jeg udsattes for i søndags - 3 skader i samme kamp og sygt ussel pointhøst, der så godt som udspillede min rolle i årets liga.
Copenhagen Juden- Antal indlæg : 191
Copenhagen Juden skrev:Fantasyguderne er ubamhjertige. Dog vil der nok i bund og grund altid forefindes 11 hold, der føler sig straffet..
Jeg vil mene, at hverken Morten, Jon eller Bagge har grund til at tude. Ej heller Hasse, der får foræret en slutspilsplads trods ussel indsats...
Stortuderne må være Vets (Fordi de er Vets), Oldies (Skader), Slappers (Skader), Juden (Skader), Boys (Skader) og Hotheads (Skader)
Tilbage står Crackers og kan tude over ikke at være så heldige som de andre år.
Carlsson er uden for kategori i år. Manden græd de første fem runder, men har jublet siden...
Mit held har vel reelt kun været helt oppe og ringe på Crackers-niveau i halvanden sæson: I år plus første halvdel af forrige sæson, hvorefter det gik over i ren Hotheads-uheld. Jeg er gået videre fra grundspillet 1 GANG! og selv der blev jeg ramt af det ondeste uheld i finalen... Mit held er en skrøne! - bortset fra i år, der har været helt ok på den frontCopenhagen Juden skrev:THansen straffes altså historisk i år!!
Sidst rettet af Blitzers Fre Nov 18, 2011 9:49 am, rettet i alt 2 gange
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
Jeg synes heller ikke vi skal glemme vinderen af South, der får den svageste slutsspilplads siden... Carlssons sidste sæson.VHS skrev:Jeg vil mene, at hverken Morten, Jon eller Bagge har grund til at tude. Ej heller Hasse, der får foræret en slutspilsplads trods ussel indsats...
Stortuderne må være Vets (Fordi de er Vets), Oldies (Skader), Slappers (Skader), Juden (Skader), Boys (Skader) og Hotheads (Skader)
Carlsson er uden for kategori i år. Manden græd de første fem runder, men har jublet siden...
Blitzers skrev:Jeg synes heller ikke vi skal glemme vinderen af South, der får den svageste slutsspilplads siden... Carlssons sidste sæson.VHS skrev:Jeg vil mene, at hverken Morten, Jon eller Bagge har grund til at tude. Ej heller Hasse, der får foræret en slutspilsplads trods ussel indsats...
Den person skal ikke juble. Den person skal være FLOV!!!
Enig - men det er stadig en mega heldig slutspilplads.
Lignende emner
» Venskabskamp: Heathouse Hotheads vs. Hvidovre Blitzers
» Heathouse Hotheads - Footballguys.com team analysis
» Heathouse Hotheads - Footballguys.com team analysis
:: NFL1964
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum