Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hyldest til Heathouse Hotheads

3 deltagere

 :: NFL1964

Go down

Hyldest til Heathouse Hotheads Empty Hyldest til Heathouse Hotheads

Indlæg  VHS Fre Nov 18, 2011 6:48 am

GM Torben står op midt om natten for at tjekke, om Willis McGahee spiller. Han får det confirmed: McGahee er Active. Torben starter veteranen og går i seng med ro i sindet. Få timer efter står Torben op og konstaterer, at det havde været bedre at starte McGahee, hvis han havde været inactive. Minus 1 point kunne det blive til. pale

Men Torben skal stadig have sin flidspræmie!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Hyldest til Heathouse Hotheads Empty Sv: Hyldest til Heathouse Hotheads

Indlæg  Copenhagen Juden Fre Nov 18, 2011 7:20 am

THansen straffes altså historisk i år!!
I en tid, hvor konspirationsteorier lever i allerbedste velgående, er vi da ude i, at Fantasyguderne har udset THansen til i år at skulle udligne al den medgang LJ's hold har mønstret på 4½ foregående sæsoner..? Rolling Eyes

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Hyldest til Heathouse Hotheads Empty Sv: Hyldest til Heathouse Hotheads

Indlæg  VHS Fre Nov 18, 2011 7:53 am

Copenhagen Juden skrev:THansen straffes altså historisk i år!!
I en tid, hvor konspirationsteorier lever i allerbedste velgående, er vi da ude i, at Fantasyguderne har udset THansen til i år at skulle udligne al den medgang LJ's hold har mønstret på 4½ foregående sæsoner..? Rolling Eyes

Jeg troede faktisk, at Fantasy Guderne gik efter mig og Gadegaard i år, men det var kun opvarmning til et brutalt vendetta mod Hotheads.

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Hyldest til Heathouse Hotheads Empty Sv: Hyldest til Heathouse Hotheads

Indlæg  Copenhagen Juden Fre Nov 18, 2011 8:14 am

Fantasyguderne er ubamhjertige. Dog vil der nok i bund og grund altid forefindes 11 hold, der føler sig straffet.. Very Happy
Personligt vil det i hvert fald tage mig lang tid at sluge den straf, jeg udsattes for i søndags - 3 skader i samme kamp og sygt ussel pointhøst, der så godt som udspillede min rolle i årets liga.

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Hyldest til Heathouse Hotheads Empty Sv: Hyldest til Heathouse Hotheads

Indlæg  VHS Fre Nov 18, 2011 8:43 am

Copenhagen Juden skrev:Fantasyguderne er ubamhjertige. Dog vil der nok i bund og grund altid forefindes 11 hold, der føler sig straffet.. Very Happy
Personligt vil det i hvert fald tage mig lang tid at sluge den straf, jeg udsattes for i søndags - 3 skader i samme kamp og sygt ussel pointhøst, der så godt som udspillede min rolle i årets liga.

Jeg vil mene, at hverken Morten, Jon eller Bagge har grund til at tude. Ej heller Hasse, der får foræret en slutspilsplads trods ussel indsats...

Stortuderne må være Vets (Fordi de er Vets), Oldies (Skader), Slappers (Skader), Juden (Skader), Boys (Skader) og Hotheads (Skader)

Tilbage står Crackers og kan tude over ikke at være så heldige som de andre år.

Carlsson er uden for kategori i år. Manden græd de første fem runder, men har jublet siden...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Hyldest til Heathouse Hotheads Empty Sv: Hyldest til Heathouse Hotheads

Indlæg  Blitzers Fre Nov 18, 2011 9:35 am

Copenhagen Juden skrev:THansen straffes altså historisk i år!!
I en tid, hvor konspirationsteorier lever i allerbedste velgående, er vi da ude i, at Fantasyguderne har udset THansen til i år at skulle udligne al den medgang LJ's hold har mønstret på 4½ foregående sæsoner..? Rolling Eyes
Mit held har vel reelt kun været helt oppe og ringe på Crackers-niveau i halvanden sæson: I år plus første halvdel af forrige sæson, hvorefter det gik over i ren Hotheads-uheld. Jeg er gået videre fra grundspillet 1 GANG! og selv der blev jeg ramt af det ondeste uheld i finalen... Sad Mit held er en skrøne! - bortset fra i år, der har været helt ok på den front Very Happy


Sidst rettet af Blitzers Fre Nov 18, 2011 9:49 am, rettet i alt 2 gange

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Hyldest til Heathouse Hotheads Empty Sv: Hyldest til Heathouse Hotheads

Indlæg  Blitzers Fre Nov 18, 2011 9:37 am

VHS skrev:Jeg vil mene, at hverken Morten, Jon eller Bagge har grund til at tude. Ej heller Hasse, der får foræret en slutspilsplads trods ussel indsats...

Stortuderne må være Vets (Fordi de er Vets), Oldies (Skader), Slappers (Skader), Juden (Skader), Boys (Skader) og Hotheads (Skader)

Tilbage står Crackers og kan tude over ikke at være så heldige som de andre år.

Carlsson er uden for kategori i år. Manden græd de første fem runder, men har jublet siden...
Jeg synes heller ikke vi skal glemme vinderen af South, der får den svageste slutsspilplads siden... Carlssons sidste sæson.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Hyldest til Heathouse Hotheads Empty Sv: Hyldest til Heathouse Hotheads

Indlæg  VHS Fre Nov 18, 2011 10:34 am

Blitzers skrev:
VHS skrev:Jeg vil mene, at hverken Morten, Jon eller Bagge har grund til at tude. Ej heller Hasse, der får foræret en slutspilsplads trods ussel indsats...

Stortuderne må være Vets (Fordi de er Vets), Oldies (Skader), Slappers (Skader), Juden (Skader), Boys (Skader) og Hotheads (Skader)

Tilbage står Crackers og kan tude over ikke at være så heldige som de andre år.

Carlsson er uden for kategori i år. Manden græd de første fem runder, men har jublet siden...
Jeg synes heller ikke vi skal glemme vinderen af South, der får den svageste slutsspilplads siden... Carlssons sidste sæson.

Den person skal ikke juble. Den person skal være FLOV!!!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Hyldest til Heathouse Hotheads Empty Sv: Hyldest til Heathouse Hotheads

Indlæg  Blitzers Fre Nov 18, 2011 10:56 am

Enig - men det er stadig en mega heldig slutspilplads.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Hyldest til Heathouse Hotheads Empty Sv: Hyldest til Heathouse Hotheads

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum