TUDETRÅD 2012
+5
Vets
Blitzers
bagge
VHS
A-town
9 deltagere
:: NFL1964
Side 2 af 3
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: TUDETRÅD 2012
Uge 5 = en såkaldt bøsse neger uge
Hasse- Antal indlæg : 175
Geografisk sted : KBH B.
Tydeligvis - tricket er at møde én, der har en større bøssenegeruge end en selvHasse skrev:Uge 5 = en såkaldt bøsse neger uge
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
Han er måske ikke neger, men med Flacco på 6 point er han hermed udnævnt til en røvguitar!!!
Crackers- Antal indlæg : 69
Geografisk sted : Vestegnens perle
Stat Corrections
Blitzers trækker sig fra dette års udgave af NFL 1964 Fantasy. Årsagen er ukontrollabelt raseri, efter der er fortaget stat corrections for uge 5's kampe. Roethlisberger har fået point for et lateral pass, og James Laurinaitis har fået trukket et sack. Dermed ender Blitzers-Vets 84-84, i Blitzers nu anden uafgjorte kamp ud af sæsonens fem kampe.
Det er ikke fysisk muligt at fokusere på latterlige ting som lineups, trades osv., når man inderst inde er fyldt af blindt hvidglødende raseri. Tak for nu, vi ses måske næste sæson (hvis jeg ikke bliver smidt ud...).
/Blitzers.
Det er ikke fysisk muligt at fokusere på latterlige ting som lineups, trades osv., når man inderst inde er fyldt af blindt hvidglødende raseri. Tak for nu, vi ses måske næste sæson (hvis jeg ikke bliver smidt ud...).
/Blitzers.
Blitzers skrev:Blitzers trækker sig fra dette års udgave af NFL 1964 Fantasy. Årsagen er ukontrollabelt raseri, efter der er fortaget stat corrections for uge 5's kampe. Roethlisberger har fået point for et lateral pass, og James Laurinaitis har fået trukket et sack. Dermed ender Blitzers-Vets 84-84, i Blitzers nu anden uafgjorte kamp ud af sæsonens fem kampe.
/Blitzers.
Er også pænt bitter, min kamp er også blevet korrigeret så den endte uafgjort, der er dog stor sandsynlighed for jeg ender med at tabe da A.Johnson står til 2,5p for 1 ctach og 15 yards... :S
LOOOORT!
bagge- Antal indlæg : 192
Blitzers skrev:Blitzers trækker sig fra dette års udgave af NFL 1964 Fantasy. Årsagen er ukontrollabelt raseri, efter der er fortaget stat corrections for uge 5's kampe. Roethlisberger har fået point for et lateral pass, og James Laurinaitis har fået trukket et sack. Dermed ender Blitzers-Vets 84-84, i Blitzers nu anden uafgjorte kamp ud af sæsonens fem kampe.
/Blitzers.
Du burde vel have den her i jubeltråden? Selv med rundens dårligste score taber du ikke
Vets- Antal indlæg : 340
Nemlig - Vi er (næsten) uovervindelige! Tillykke med den uafgjorte!Vets skrev:Blitzers skrev:Blitzers trækker sig fra dette års udgave af NFL 1964 Fantasy. Årsagen er ukontrollabelt raseri, efter der er fortaget stat corrections for uge 5's kampe. Roethlisberger har fået point for et lateral pass, og James Laurinaitis har fået trukket et sack. Dermed ender Blitzers-Vets 84-84, i Blitzers nu anden uafgjorte kamp ud af sæsonens fem kampe.
/Blitzers.
Du burde vel have den her i jubeltråden? Selv med rundens dårligste score taber du ikke
Andre the Giant har fået 1 point for en tackling, så din uafgjorte skulle være sikker.bagge skrev:Er også pænt bitter, min kamp er også blevet korrigeret så den endte uafgjort, der er dog stor sandsynlighed for jeg ender med at tabe da A.Johnson står til 2,5p for 1 ctach og 15 yards... :S
LOOOORT!
bagge skrev:Blitzers skrev:Blitzers trækker sig fra dette års udgave af NFL 1964 Fantasy. Årsagen er ukontrollabelt raseri, efter der er fortaget stat corrections for uge 5's kampe. Roethlisberger har fået point for et lateral pass, og James Laurinaitis har fået trukket et sack. Dermed ender Blitzers-Vets 84-84, i Blitzers nu anden uafgjorte kamp ud af sæsonens fem kampe.
/Blitzers.
Er også pænt bitter, min kamp er også blevet korrigeret så den endte uafgjort, der er dog stor sandsynlighed for jeg ender med at tabe da A.Johnson står til 2,5p for 1 ctach og 15 yards... :S
LOOOORT!
Andre Johnson har en tackling så den uafgjorte står...
VHS- Antal indlæg : 1002
Dette må være den vildeste runde i Fantasy nogensinde. Og til jer det er gået ud ud over: Trøst jer med, at I har været med til at skrive historie. Og Jon: med nu uafgjorte har du faktisk fået akkumuleret en hel sejr. Så skaden er ikke helt så stor
HVORFOR ER MIT HOLD SÅ DÅRLIGT?!?!?!?
Blitzers skrev:HVORFOR ER MIT HOLD SÅ DÅRLIGT?!?!?!?
Fordi du smed Jacquizz Rodgers!!!!
Jeg ved det godt!!! UNDSKYLD JACQUEEZY!!! Kom tilbageVHS skrev:Blitzers skrev:HVORFOR ER MIT HOLD SÅ DÅRLIGT?!?!?!?
Fordi du smed Jacquizz Rodgers!!!!
Saa er jeg tilbage...
Elsker hvordan fantasy kan glaede dig i smaa 2 qtr for derefter at vaere hadet. Gates har inden for de forste 4 min 2 catches for 35 yards og et td for derefter vaere elendig resten af kampen. Alexander(troede jeg havde lavet en ny Barden) griber 2 bolde for 41 yards og Rivers gaar efter ham i Endzone hvor et helt elendigt kast ender med en INT. Rivers naegter kaste til ham i resten af kampen. Charles praetation behoever ingen kommentarer ... han leger jo bare Chris Johnson!
Elsker hvordan fantasy kan glaede dig i smaa 2 qtr for derefter at vaere hadet. Gates har inden for de forste 4 min 2 catches for 35 yards og et td for derefter vaere elendig resten af kampen. Alexander(troede jeg havde lavet en ny Barden) griber 2 bolde for 41 yards og Rivers gaar efter ham i Endzone hvor et helt elendigt kast ender med en INT. Rivers naegter kaste til ham i resten af kampen. Charles praetation behoever ingen kommentarer ... han leger jo bare Chris Johnson!
bagge skrev:Saa er jeg tilbage...
Åh, hvad?! Du har 25.5 points i en runde, hvor du vel max skal bruge 90 for at vinde. Skrid over i jubeltråden og tag på pub og fejr føringen!
Vets skrev:bagge skrev:Saa er jeg tilbage...
Åh, hvad?! Du har 25.5 points i en runde, hvor du vel max skal bruge 90 for at vinde. Skrid over i jubeltråden og tag på pub og fejr føringen!
Overlegent at fejre føringer i Fantasy...
Godt jeg droppede Danario Alexander ... eller noget! Lorte sæson!
47 til Schaub. Gostkowski brænder en 36 yarder. Tak for i aften
Crackers- Antal indlæg : 69
Geografisk sted : Vestegnens perle
Gronk ude resten af vores sæson
Big Ben nok det samme
Big Ben nok det samme
Aldrig har 0 point været så dårligt timet, som Dwayne "Crack-head" Bowes udulige "indsats". Hvem helvede bliver skadet, når play-off pladserne endelig er bare lidt inden for rækkevidde?!?!
Teknisk set kunne du vel også bare have startet nogle af alle de TD´s du har siddende på bænken
Hasse- Antal indlæg : 175
Geografisk sted : KBH B.
Enig. Dog er det svært at presse Ben-Jarvus, Ingram og Leshoure ind på en WR plads! Det er Bowe's skyld! (Og Andre Johnsons usandsynlige 40 points!)Hasse skrev:Teknisk set kunne du vel også bare have startet nogle af alle de TD´s du har siddende på bænken
Useriøst at spille med 2 Jaguars WRs og slippe godt fra det.
Vets skrev:Useriøst at spille med 2 Jaguars WRs og slippe godt fra det.
Eller pisse godt set...
Synes nærmere dette er useriøst:
(1:59) (Shotgun) 5-J.Flacco pass short middle to 27-R.Rice to SD 33 for 30 yards (23-Q.Jammer, 20-A.Cason). SD-32-E.Weddle was injured during the play. The Replay Assistant challenged the first down ruling, and the play was REVERSED. (Shotgun) 5-J.Flacco pass short middle to 27-R.Rice to SD 34 for 29 yards (23-Q.Jammer, 20-A.Cason). SD-32-E.Weddle was injured during the play.
Vi taler 4og29 med 1.59 tilbage.. Det mislykkes og drømmen om play offs havde levet i bedste velgående efter nederlag til både Blackbirds og codiacs...
Copenhagen Juden- Antal indlæg : 191
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
:: NFL1964
Side 2 af 3
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum