TUDETRÅD 2012
+5
Vets
Blitzers
bagge
VHS
A-town
9 deltagere
:: NFL1964
Side 3 af 3
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: TUDETRÅD 2012
Er specielt vild med: 'and the play was REVERSED'... Ja, én yard, men stadig 1. down...
Potentielt 1 yard fra play offs.. Det slår vist rekorden for Vets/Slappers tilfældet med Brady for nogle sæsoner siden
Potentielt 1 yard fra play offs.. Det slår vist rekorden for Vets/Slappers tilfældet med Brady for nogle sæsoner siden
Copenhagen Juden- Antal indlæg : 191
Nøgleordet her er potentielt...
Brady gjorde sin business og Vets græd!
Brady gjorde sin business og Vets græd!
VHS- Antal indlæg : 1002
Så du mener, at du har en chance i næste uge?!Copenhagen Juden skrev:Er specielt vild med: 'and the play was REVERSED'... Ja, én yard, men stadig 1. down...
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
Blitzers skrev:Så du mener, at du har en chance i næste uge?!Copenhagen Juden skrev:Er specielt vild med: 'and the play was REVERSED'... Ja, én yard, men stadig 1. down...
Anser kampen som vundet
(kan ikke blive ved med at tabe til dig....)
Hvis bare der er mere end to-tre stykker af mine spillere, der leverer samtidigt, skal du bruge flere penge på dommere end Juventus for at vinde! (Jo, der var KLART straffe...)Copenhagen Juden skrev:Blitzers skrev:Så du mener, at du har en chance i næste uge?!Copenhagen Juden skrev:Er specielt vild med: 'and the play was REVERSED'... Ja, én yard, men stadig 1. down...
Anser kampen som vundet
Meget apropos, så er det her en genial kommentar to dage før kampen, når man tænker på udfaldet! http://onside.dk/serie-a/galliani-den-rigtige-dommer-til-milan-juventus Italienere FTW!Blitzers skrev:Hvis bare der er mere end to-tre stykker af mine spillere, der leverer samtidigt, skal du bruge flere penge på dommere end Juventus for at vinde! (Jo, der var KLART straffe...)Copenhagen Juden skrev:
Anser kampen som vundet
Blitzers skrev:Meget apropos, så er det her en genial kommentar to dage før kampen, når man tænker på udfaldet! http://onside.dk/serie-a/galliani-den-rigtige-dommer-til-milan-juventus Italienere FTW!Blitzers skrev:Hvis bare der er mere end to-tre stykker af mine spillere, der leverer samtidigt, skal du bruge flere penge på dommere end Juventus for at vinde! (Jo, der var KLART straffe...)Copenhagen Juden skrev:
Anser kampen som vundet
Haha, det er fandme konge udtalt!
YIKES! 2009 Flash-back!VHS skrev:Tuderi: Alle mine spillere er skadede
Blitzers skrev:YIKES! 2009 Flash-back!VHS skrev:Tuderi: Alle mine spillere er skadede
Dog nåede jeg playoffs, før skaderne ramte... Har heldigvis to bye weeks til at komme oven på...
Så røg Percy Harvin på IR. BØSSESEX! Men jeg har vel også brugt min heldkvote for i år. Ser frem til flere skader i min bye week.
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
:: NFL1964
Side 3 af 3
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum