Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Power Ranking, week 2

+2
VHS
Vets
6 deltagere

 :: NFL1964

Go down

Power Ranking, week 2 Empty Power Ranking, week 2

Indlæg  Vets Tirs Sep 18, 2012 8:34 pm

Da ingen vil gribe den, så tillader jeg mig at spille Pete Prisco og Skip Bayless, og være kontroversiel og ligeglad. Mine påstande står uimodsagt alligevel.

1: Slappers (2)
Tillykke med det hele. Det kan ikke glippe. Selv når Slappers om nogle uger møder kvalificeret modstand.

2: Blackbirds (3)
1-1 efter to kampe, men ligaens næstbedste hold. Har et TE problem.

3: Vets (7)
Forudsagde et hidden gem uden for top 2500 og tog den i Justin Tucker, der fører blandt kickers. Endnu en upside er at han sættes til 0 point af guruen hver kamp. Mangler bredde

4: Blitzers (4)
Pligtsejr over Juden, men hvor er bredden?

5: Nutcrackerz (5)
Der intet så cool som hold, der vinder tætte opgør ... medmindre man selvfølgelig selv møder dem.

6: Roosters (1)
Burde nok være 2-3 pladser højere, men at blive sat til så mange point og så få så lidt - det fås ikke pinligere. Og så alligevel...

7: Oldies (10)
Jeg lavede en omvendt Stefanidis på Oldies. Kritiserede hans RBs og fik den lige i smasken. Fortjent. Forudsigeligt.

8: Frozenboys (7)
Mange WRs skuffede i denne uge med meget lave scorer. Frozenboys valgte så at have tre af dem på sit hold.

9: Juden (11)
Tilbage fra ferie og skuden ser ud til at blive vendt. Har et hold, der er på vej frem. (Lavede jeg mon en Stefanidis der, igen?)

10: Hotheads (12)
En normal uge fra Rodgers og Hotheads havde scoret blandt de bedste denne uge - men stadig tabt.

11: Codiacs (Cool
Ugh! Du ved Ogletree laver en Jahvid Best og ikke ser et TD mere i denne sæson. Hvilken QB skal det være denne uge?

12: Shitpushers (9)
Kan fikses uden drastiske ændringer, påstod jeg. Hans DB scorede flere points end hans RBs tilsammen. DEF+ST scorede stort lige så mange points som RBs+WRs+TE. Den gode nyhed er at bænken havde et højtscorende spillere. Will the real Bagge please stand up?

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Power Ranking, week 2 Empty Sv: Power Ranking, week 2

Indlæg  VHS Tirs Sep 18, 2012 8:38 pm

Vets skrev:Da ingen vil gribe den, så tillader jeg mig at spille Pete Prisco og Skip Bayless, og være kontroversiel og ligeglad. Mine påstande står uimodsagt alligevel.

Det tog dig fem år at gribe den selv. Men jeg hylder det. Udfordringen er nu at køre den hele vejen hjem, når ingen kommenterer på den. Men jeg lover højt og helligt at kommentere hver gang!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Power Ranking, week 2 Empty Sv: Power Ranking, week 2

Indlæg  Vets Tirs Sep 18, 2012 8:49 pm

VHS skrev:
Vets skrev:Da ingen vil gribe den, så tillader jeg mig at spille Pete Prisco og Skip Bayless, og være kontroversiel og ligeglad. Mine påstande står uimodsagt alligevel.

Det tog dig fem år at gribe den selv. Men jeg hylder det. Udfordringen er nu at køre den hele vejen hjem, når ingen kommenterer på den. Men jeg lover højt og helligt at kommentere hver gang!

Løgn med løgn på medmindre du har editeret boardet til en ny virkelighed. Så er det rigtigt.

Tillykke med årets titel.

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Power Ranking, week 2 Empty Sv: Power Ranking, week 2

Indlæg  VHS Tirs Sep 18, 2012 8:51 pm

1: Blackbirds (Jeg kaldte Hasses hold som det bedste før turneringen. Og efter Amendolas monsterkamp har det slet ikke ændret sig)

2: Slappers (God bredde og gode steals, men har et TE-problem. Og også et problem med Matt Forte)

3: Roosters (Holdet er stadig gyldent. AP bliver kun bedre)

4: Vets (En klar contender til finalepladsen i år. Sårbar over for skader)

6: Blitzers (Fede WR, men hvad er planen på RB? Kan Stevan Ridley bære for svage Steven Jackson?)

5: Nutcrackerz (Har en virkelig lækker roster. Se fx Cruz og Calvin på WR. Men Romo er altid usikker)

7: Juden (Juden har CJ Spiller. Det kan være nok, så vild som han er)

8 : Frozenboys (Har spildt et pick på Fitzgerald, så længe Kolb er QB)

9: Oldies (Fin score i runde 2, men de gamle spillere risikerer at gå i stykker)

10: Codiacs (Stafford, Bradshaw, Jordy, Ogletree, Lance Moore. Lyder ikke så godt som det har gjort)

11: Hotheads (Er meget usikker på RB og har satset for meget på Packers. Kan dog vendes med Packers)

12: Shitpushers (Har gode navne, men dårlige performere. Bør fyre sig selv efter 60-points-kampen)

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Power Ranking, week 2 Empty Sv: Power Ranking, week 2

Indlæg  VHS Tirs Sep 18, 2012 8:52 pm

Vets skrev:
VHS skrev:
Vets skrev:Da ingen vil gribe den, så tillader jeg mig at spille Pete Prisco og Skip Bayless, og være kontroversiel og ligeglad. Mine påstande står uimodsagt alligevel.

Det tog dig fem år at gribe den selv. Men jeg hylder det. Udfordringen er nu at køre den hele vejen hjem, når ingen kommenterer på den. Men jeg lover højt og helligt at kommentere hver gang!

Løgn med løgn på medmindre du har editeret boardet til en ny virkelighed. Så er det rigtigt.

Tillykke med årets titel.

Luk røven og sæt pris på mit reply geek

Vi er da nogenlunde enige i vores vurderinger...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Power Ranking, week 2 Empty Sv: Power Ranking, week 2

Indlæg  Vets Ons Sep 19, 2012 5:02 am

Det var gas. Har intet imod at tage den, hvis den bringer værdi .

Skal lige have søvn ud af øjnene og se om Brøndby stadion er blevet overhældt med guld i løbet natten. Kommenterer senere.

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Power Ranking, week 2 Empty Sv: Power Ranking, week 2

Indlæg  Vets Ons Sep 19, 2012 6:37 am

Mærkelig ranking, Peter. Hvordan kan du have vinderen på 2. pladsen?

Har nogen hørt fra Bagge? Er han allerede blevet sacket?

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Power Ranking, week 2 Empty Sv: Power Ranking, week 2

Indlæg  Copenhagen Juden Ons Sep 19, 2012 6:58 am

Gætter på andre end jeg, trods manglende reply, anser det som særdeles underholdende læsning Arrow stor værdi




Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Power Ranking, week 2 Empty Sv: Power Ranking, week 2

Indlæg  Hasse Ons Sep 19, 2012 7:30 am

Lige præcis!

Hasse

Antal indlæg : 175
Join date : 12/08/08
Geografisk sted : KBH B.

Tilbage til toppen Go down

Power Ranking, week 2 Empty Sv: Power Ranking, week 2

Indlæg  Blitzers Ons Sep 19, 2012 7:39 am

Copenhagen Juden skrev:Gætter på andre end jeg, trods manglende reply, anser det som særdeles underholdende læsning Arrow stor værdi
Enig!

Alternativ Power Ranking:

1: Happy Slappers
2-11: Resten
12: Shitpushers

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Power Ranking, week 2 Empty Sv: Power Ranking, week 2

Indlæg  Vets Ons Sep 19, 2012 9:09 am


Alternativ Power Ranking:

1: Happy Slappers
2-11: Resten
12: Shitpushers

+1 Suspect

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Power Ranking, week 2 Empty Sv: Power Ranking, week 2

Indlæg  A-town Ons Sep 19, 2012 1:50 pm

Copenhagen Juden skrev:Gætter på andre end jeg, trods manglende reply, anser det som særdeles underholdende læsning Arrow stor værdi

Totally agreed!

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Power Ranking, week 2 Empty Sv: Power Ranking, week 2

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum