Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Power Ranking (Week 4)

4 deltagere

 :: NFL1964

Go down

Power Ranking (Week 4) Empty Power Ranking (Week 4)

Indlæg  VHS Tirs Sep 30, 2008 9:01 am

Så er der en frisk Power Ranking fra min side. Jeg tager chancen og afskriver tre holds muligheder helt og aldeles for at nå semifinalen.

1. Dawkings D-Fences (3-1)
Holdet er ligaens mest scorende og er tilmed i pulje med ét stærkt og to svage hold. Dawkins ligner et sikkert kort i semifinalerne.

2. Frozenboys (2-2)
Ikke mange havde forventninger til Frozenboys pga. Packers-sats, men med 132 point i uge 4 må både A-Town og Annihilators ryste i bukserne.

3. Brooklyn Blackbirds (3-1)
Cutler gik ned og Brooklyn røg med. Holdets første nederlag, men Brooklyn har stadig materialet til at nå semifinalerne.

4. Mythomaniac Titans (3-1)
Når man kan slå Annihilators med så mange spillere i bye, så må man være at regne blandt favoritterne i en pulje, der indtil videre har overrasket i sin bredde.

5. A-Town Roosters (3-1)
Trods skader og karantæner er A-Town stadig 3-1. Konkurrencen bliver dog hård i East, hvor kun Carlsson synes uden chancer.

6. De Rasende Slagtere (3-1)
Åges autodraft har gjort det godt - og nu har manageren tilmed vist sig på waiveren. De forsvarende mestre må ikke afskrives.

7. Brøndby Annihilatos (2-2)
Var at regne blandt favoritterne før uge fire, men et overraskende nederlag til et amputeret Titans-hold og en skade til Boldin koster på favoritværdigheden. Witten-signingen bliver dog guld værd.

8. Bumlovers FC (2-2)
Ikke mange havde forventninger til rookien, men en start på 2-2 er overraskende god. Dog burde BFC have kunnet besejre et moderat A-Town hold i uge 4.

9. Vallensbæk Happy Slappers (1-3)
Efter en katastrofal start rejste bundholdet sig og lavede 129 point. Kan det tempo opretholdes bliver West en meget spændende pulje, hvor alle kan gå i semifinalen.

10. Carlsson Codiacs (1-3)
Med både A-Town, Annihilators og Frozenboys i puljen synes Super Bowl-taberne Carlsson Codiacs at være chanceløse.

11. Nørrebronx Bullies (1-3)
Sæsonen er nærmest forbi før den gik i gang for Bullies, der kun har Tony Romo at byde på. Brooklyn og Dawkins vil sætte sig på de to øverste pladser.

12. Heathouse Hotheads (0-4)
Uden Brady er Heathouse færdige for i år. 0-4 taler sit tydelige sprog. Hotheads må slås med Bullies om 3. pladsen Central.

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Power Ranking (Week 4) Empty Sv: Power Ranking (Week 4)

Indlæg  Blitzers Tirs Sep 30, 2008 1:11 pm

Uge 4 bød på mange spændende resultater med Frozenboys' og VHS' super-score i spidsen. Runde viste at der ikke er nogle nemme kampe i fantasy, og at alle på dagen kan slå alle. Jeg frygter i hvert fald VHS i næste runde - selv med RB staben på bye-week!

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Power Ranking (Week 4) Empty Sv: Power Ranking (Week 4)

Indlæg  VHS Tirs Sep 30, 2008 1:14 pm

Jeg tror jeg frygter dig mere, end du frygter mig Wink

Jeg tvivler på der kommer mange point ud af RB-duoen Young/Hightower...

Men måske Big Ben tager sig sammen i netop denne runde? Man ved aldrig.

Er du, Dawkins, i øvrigt enig i rankingen?

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Power Ranking (Week 4) Empty Sv: Power Ranking (Week 4)

Indlæg  Blitzers Tirs Sep 30, 2008 1:32 pm

Hvis Big-Ben tager sig sammen, så starter jeg Santonio Holmes... Wink

Jeg er rimelig enig i din ranking. Det er svært at sætte favoritter så tidligt, når to af divisionerne er så tætte. Central bærer præg af Bradys skade - uden den havde både Hotheads og Brooklyn(! (Moss)) været (endnu-)stærkere. Hos Bullies er det indtil videre Romo, der skal trække hele læsset, og Grant, Holt og Williams skal oppe sig hvis de skal tilbage.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Power Ranking (Week 4) Empty Sv: Power Ranking (Week 4)

Indlæg  A-town Tirs Sep 30, 2008 1:48 pm

Man må ikke glemme at hvis Favre havde spillet hos A-town havde holdet rundet de magiske 100 point. Mere til inputtet om at Bagge burde have slået A-town.

Og hvad angår ryste i bukserne over Frozenboyz, så kan jeg kun udtale at jeg slog ham i vores første opgør, og jeg gør det gerne igen i vores sidste. Nu har stakkels Rodgers jo fået ondt i skulderen.

Ærgrer mig lidt over jeg var imod keeper league, med spillere som T.O., Witten, Nick Folk, Greg Jennings så havde jeg haft lidt færre problemer...

Dog imponeret over den power ranking du giver mit hold, når man ser på den modstand jeg har fået. Mine spillere skal til at træde i karakter hvis jeg ikke skal tabe de næste 8 kampe.

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Power Ranking (Week 4) Empty Sv: Power Ranking (Week 4)

Indlæg  VHS Tirs Sep 30, 2008 1:54 pm

Netop det, at du er 3-1 trods pænt megen modgang, gør dig til et skræmmende bekendtskab. Tænk, hvis du begynder at lave mange point. Så bli'r du først farlig.

Men I har ret i, at det er svært at pege favoritter ud. Dog vil jeg stadig mene, at det er sikkert som ammen i kirken, at Carlsson, Bullies og Hotheads er ude af spillet om semifinale-pladserne.

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Power Ranking (Week 4) Empty Sv: Power Ranking (Week 4)

Indlæg  Vets Tirs Sep 30, 2008 7:28 pm

Det ses at VHS har en fortid på EB. Han rangerer bare ud fra W/L stats, minus Frozenboys, der er ligaens svar på Steelers. De må ikke kritiseres. Fri os for selvstændig tankegang cheers

I vil alle blive pwned af Annihilators Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

...hvis blot mine spillere undgår at indlemme sig i kraniebrudswrestling og knogleseparering (lister lige over i tudetråden) Crying or Very sad

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Power Ranking (Week 4) Empty Sv: Power Ranking (Week 4)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum