Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Power Ranking, week 4

4 deltagere

 :: NFL1964

Go down

Power Ranking, week 4 Empty Power Ranking, week 4

Indlæg  Vets Tirs Okt 02, 2012 7:04 am

Denne ranking er noget sjovere at udarbejde på baggrund af hovmod Mad Jeg må sige at vi har en fantastisk lige liga i år. Den kan blive historisk spændende.

1: Nutcrackerz (3)
Nu eneste ubesejrede hold i ligaen. Kunne have scoret 47 point mere, blot ved at have ramt Hartline/Chandler isf Floyd/Davis. Har 3 ud af de 6 bedste WRs.

2: Slappers (1)
Ikke nogen stor runde, og nederlag, men fører sin division suverænt. RBs kan blive et problem, nu hvor Bradshaw er tilbage og hverken Bushx2 eller Forte får hovedparten af carries. Bradys trade værdi steg til et 4. runde pick.

3: Roosters (4)
Lukkede hullet til top 3 gennem en sejr, men ikke en imponerende én af slagsen. To spillere med 0 point.

4: Blitzers (6)
Buuuh. Hvorfor skal det hold nu til at præstere? Benson og Ridley på RB var ikke gået godt i 1000 sæsoner, men nu er det verdens mest naturlige ting?

5: Blackbirds (5)
En optimal runde, en milliard yards, alligevel 'kun' 113 points. Men det er jo nok til sejr og med et par solide navne på bye, så ser det godt ud.

6: Vets (2)
Håbløse eller forkerte valg kostede sejren mod Blackbirds, der ramte sit hold perfekt. Celek isf Maclin eller selveste Kyle Orton isf. Palmer havde gjort tricket. Motorcykel-Ben er tilbage næste uge.

7: Hotheads (7)
Jeg er stadig pænt vild med det her hold, men det scorer stadigvæk ikke nok points til at vinde. Shitpushers næste uge. Uanset udfaldet af den kamp får Hotheads ikke lov til at forblive på 7. pladsen.

8: Frozenboys (11)
Det er sateme en lige liga. Frozenboys har pludselig en ret solid trup og et potentielt top 3 hold. Nu møder de topseedede Nutcrackerz.

9: Oldies (12)
Jeg nægter at udtale mig om Oldies. Alle spillerne på det hold lider af humørsvingninger. Kan score alt mellem 60 og 150 points, uden at man bliver overrasket over det ene eller andet.

10: Codiacs (10)
Det alt overskyggende problem med Codiacs er, at de ikke har svaret på mit Dalton trade offer, der har ligget klar i 10 dage. Alene grundet det er man værdig i bunden af listen. Bænken ser sløj ud. Den mangler flere QBs.

11: Juden ( Cool
Ikke imponerende sager i denne uge. Walter i startopstillingen er altid et dårligt tegn. Fair, Nicks og Britt var ude. Det kan stadig blive et hot hold, når Spiller og CJ2K kan og gider.

12: Shitpushers (9)
To spillere scorede over 6.5 point = trouble. Så igen, så kunne denne startopstilling snildt have scoret 40 points mere under normale omstændigheder og der var pænt med points på bænken.




Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Power Ranking, week 4 Empty Sv: Power Ranking, week 4

Indlæg  Gadegaard Tirs Okt 02, 2012 7:59 am

Jeg kan jo ikke tage den ranking seriøst når jeg bliver ranket bag et 0-4 hold.......

Gadegaard

Antal indlæg : 64
Join date : 02/10/08

Tilbage til toppen Go down

Power Ranking, week 4 Empty Sv: Power Ranking, week 4

Indlæg  Blitzers Tirs Okt 02, 2012 8:08 am

Gadegaard skrev:Jeg kan jo ikke tage den ranking seriøst når jeg bliver ranket bag et 0-4 hold.......
Very Happy Enig - Frozenboys ligger trods alt til Play-Off. Hotheads må - på trods af de mange point - ligge i bunden.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Power Ranking, week 4 Empty Sv: Power Ranking, week 4

Indlæg  VHS Tirs Okt 02, 2012 10:20 am

Vets skrev:

2: Slappers (1)
Ikke nogen stor runde, og nederlag, men fører sin division suverænt. RBs kan blive et problem, nu hvor Bradshaw er tilbage og hverken Bushx2 eller Forte får hovedparten af carries. Bradys trade værdi steg til et 4. runde pick.



Stop nu med at være så uvidende!!! Både Forte og Reggie får klart hovedparten af carries. Men sagen er, at begge slås med skader. Det aner du dog ikke noget om - så derfor forkaster jeg din power ranking som SJUSK!!!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Power Ranking, week 4 Empty Sv: Power Ranking, week 4

Indlæg  Blitzers Tirs Okt 02, 2012 11:18 am

VHS skrev:Stop nu med at være så uvidende!!! Både Forte og Reggie får klart hovedparten af carries. Men sagen er, at begge slås med skader. Det aner du dog ikke noget om - så derfor forkaster jeg din power ranking som SJUSK!!!
AAaaaaRRGgggHHHHH!!!! Vets på bålet!!!! Mad Ud med Power Ranking!!! DØD VED KØLLE!!!!!!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Power Ranking, week 4 Empty Sv: Power Ranking, week 4

Indlæg  Blitzers Tirs Okt 02, 2012 11:32 am

Vets skrev:Benson og Ridley på RB var ikke gået godt i 1000 sæsoner, men nu er det verdens mest naturlige ting?
Cedric "King of Consistency" Bensons' sidste tre sæsoner:

2011: 1,067 yards 6 TD 15 rec. 82 yards
2010: 1,111 yards 7 TD 28 rec. 178 yards 1 TD
2009: 1,251 yards 6 TD 17 rec. 111 yards


Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Power Ranking, week 4 Empty Sv: Power Ranking, week 4

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum