Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Power Ranking, week 11

3 deltagere

 :: NFL1964

Go down

Power Ranking, week 11 Empty Power Ranking, week 11

Indlæg  Vets Tirs Nov 20, 2012 10:32 am

1. Slappers (2)
Point taken. Den førsteplads tilhører Slappers, ikke Roosters. Knusende sejr mod Roosters og et driftsikkert hold. Har genvundet bookmakernes tillid.

2. Blackbirds (3)
Brandvarme Blackbirds ser pludselig ud til, at ville tage divisionstitlen. Direkte duel mod Roosters i denne uge.

3. Vets (4)
Rul den røde løber ud. Årets playoff debutant kommer valsende op ad gulvet for at modtage sin hyldest. Uden Gronk og Big Ben kan det dog blive en kort fornøjelse.

4. Roosters (1)
Tillykke med årets laveste score. 60 point. Hvilken måde at fejre topplaceringen på PR på. Undskyldningen er selvfølgelig The Slapper Curse. Laveste scorer i år er alle mod Slappers. Roosters 60, Shitpushers 60.5, Codiacs 61, Oldies 62.

5. Codiacs (6)
Det tredje af Souths hold også i top 5 og med en reel chance for at at vinde divisionen - eller totalt misse playoffs. Har to nøglekampe til sidst mod hhv. Frozenboys og Roosters.

6. Frozenboys (5)
Endnu en horribel QB uge, men skal stadig bare have én sejr for at sikre sig divisionstitlen i East, hvor alle hold valgte at tabe.

7. Juden (9)
Juden står lige uden for playoffs og kigger ind, men kan ikke selv påvirke sin skæbne, andet end at vinde sine kampe.

8. Nutcrackerz (7)
Samme situation som Juden. Står som outisder til at komme med i playoffs, men uden chance for at kunne påvirke sin egen skæbne, andet end gennem sejre.

9. Shitpushers (12)
Andre Johnson holder mirakuløst Shitpushers inde i kampen om slutspilspladserne, men oddsene er ikke på outsidernes side. Hverken Juden, Crackerz eller Shitpushers har kampe mod deres direkte modstandere.

10. Blitzers (10)
Det med must-win tager man ikke så højtideligt i Hvidovre. Blitzers er ude, trods 5. flest point i sæsonen, og har kun spoiler kampe tilbage mod Slappers og Juden.

11. Oldies (11)
Oldies er ude, men har - for playoff kampen - vitale opgør mod Crackerz og Frozenboys tøzerne.

12. Hotheads (12)
Der bliver noget at tale om off-season hos Hotheads. Det rygtes at Rodgers og Rivers længe har været utilfredse med kvaliteten af truppen, og vil ud.

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Power Ranking, week 11 Empty Sv: Power Ranking, week 11

Indlæg  Blitzers Tirs Nov 20, 2012 11:05 am

Vets skrev:Laveste scorer i år er alle mod Slappers. Roosters 60, Shitpushers 60.5, Codiacs 61, Oldies 62.
Vets skrev:Blitzers er ude, trods 5. flest point i sæsonen.
Slående kontrast... det er vist bare ikke mit år.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Power Ranking, week 11 Empty Sv: Power Ranking, week 11

Indlæg  VHS Tirs Nov 20, 2012 11:47 am

Blitzers skrev:
Vets skrev:Laveste scorer i år er alle mod Slappers. Roosters 60, Shitpushers 60.5, Codiacs 61, Oldies 62.
Vets skrev:Blitzers er ude, trods 5. flest point i sæsonen.
Slående kontrast... det er vist bare ikke mit år.

Du har nok glemt at trykke på din heldknap...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Power Ranking, week 11 Empty Sv: Power Ranking, week 11

Indlæg  VHS Tirs Nov 20, 2012 11:48 am

Vets skrev:
4. Roosters (1)
Tillykke med årets laveste score. 60 point. Hvilken måde at fejre topplaceringen på PR på. Undskyldningen er selvfølgelig The Slapper Curse. Laveste scorer i år er alle mod Slappers. Roosters 60, Shitpushers 60.5, Codiacs 61, Oldies 62.


Du kalder det curse, jeg kalder det forsvarsspil. Ikke for sjov jeg draftede JJ Watt! afro

Sygt dumt at jeg tippede Watt til Jón inden jeg selv havde draftet en DL. Han lyttede heldigvis ikke...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Power Ranking, week 11 Empty Sv: Power Ranking, week 11

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum