Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

BREAKING: Romo hjem til Happy Slappers

2 deltagere

 :: NFL1964

Go down

BREAKING: Romo hjem til Happy Slappers Empty BREAKING: Romo hjem til Happy Slappers

Indlæg  VHS Lør Okt 18, 2008 11:26 am

Romo hjem til Happy Slappers

Det er med stor glæde, at Vallensbæk Happy Slappers kan præsentere årets mest sensationelle signing. Super quarterbacken og pointmaskinen Tony Romo vender hjem til det hold, som han styrede sikkert i semifinalerne i sidste sæson:

”Vores 1-5 start har været skuffende. Det har gjort ondt på alle – især på vores fans. Derfor er det os en ekstra stor glæde at kunne præsentere sidste sæsons bedste spiller på ny,” siger Peter Thorup, ejer af holdet.

”Vi var oprindeligt på jagt efter RB Ryan Grant, men han blev nappet af Heathouse for snuden af os. Da muligheden for Romo kom, gik vi all in for at få ham. Og det lykkedes heldigvis.”
Prisen for Romo var QB Derek Anderson og WR Eddie Royal.

”En rigtig god pris, hvis du spørger mig,” siger Thorup.

Kontroversiel signing

Flere af ligaens hold har dog forsøgt at komme malurt i bægeret. Der var nemlig kamp om Romos underskrift.

”Sandheden er nok, at de frygter Vallensbæk Happy Slappers rigtig meget. Selv om vi er 1-5, så ved modstanderen godt, at vi formentlig har det største potentiale i ligaen.”

Det vil ifølge Peter Thorup allerede ses på søndag, hvor holdet for anden gang i år ventes at runde de 125 point. Det går ud over Carlsson Codiacs.

”Det tror jeg meget på. Jeg har i hvert fald et stående væddemål med Dawkins-ejer Jon Trap om netop det. Og det væddemål skal jeg helst vinde,” griner Happy Slapperen.

Romo ventes dog ikke at gøre den store forskel i den kamp. Han starter nemlig på bænken grundet sin skade. Ben Roethlisberger forventes at starte inde.

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

BREAKING: Romo hjem til Happy Slappers Empty Sv: BREAKING: Romo hjem til Happy Slappers

Indlæg  VHS Ons Okt 29, 2008 1:27 pm

He he, Børsting - nu som verdens bedste forretningsmand. Bytter Sig til Matt Schaub og Santana Moss for en spiller han ikke længere ejer (Tony Romo). Spændende at se, hvor den handel ender Very Happy

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

BREAKING: Romo hjem til Happy Slappers Empty Sv: BREAKING: Romo hjem til Happy Slappers

Indlæg  Blitzers Lør Nov 01, 2008 6:17 pm

Shocked Så var jeg godt nok blevet bitter... men så kunne vi vel endelig få retmæssig brug for objection funktionen eller hvad Wink

På den anden side kan man vel næppe klandre Børsting for at forsøge at få nogle ordentlige spillere for Romo, nu hvor han var lidt for hurtig til at godkende det første bud. Så vidt jeg kan se fører Schaub og Moss stort over Anderson og Royal indtil videre. Det ligner endnu et bet-nederlag Peter.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

BREAKING: Romo hjem til Happy Slappers Empty Sv: BREAKING: Romo hjem til Happy Slappers

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum