Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Stats er jo det vigtigste i Fantasy...

+2
VHS
Hasse
6 deltagere

 :: NFL1964

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Stats er jo det vigtigste i Fantasy... - Page 2 Empty Sv: Stats er jo det vigtigste i Fantasy...

Indlæg  Crackers Man Dec 14, 2009 8:57 pm

Jeg læser Hasse, jeg læser...

Crackers

Antal indlæg : 69
Join date : 21/09/09
Age : 44
Geografisk sted : Vestegnens perle

Tilbage til toppen Go down

Stats er jo det vigtigste i Fantasy... - Page 2 Empty Sv: Stats er jo det vigtigste i Fantasy...

Indlæg  VHS Man Dec 14, 2009 9:00 pm

Det bliver jo spændende at se, om intervallet 140-149 kommer ned under 100 i sejrsprocent. Jeg tror det Wink

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Stats er jo det vigtigste i Fantasy... - Page 2 Empty Sv: Stats er jo det vigtigste i Fantasy...

Indlæg  Blitzers Tirs Dec 15, 2009 5:56 am

VHS skrev:Det bliver jo spændende at se, om intervallet 140-149 kommer ned under 100 i sejrsprocent. Jeg tror det Wink
Det gjorde det Smile Nederlag med 147 point... surt, men god måde at slutte af på. Tillykke til Smovsen, og til Kim, Berg og Gade!

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Stats er jo det vigtigste i Fantasy... - Page 2 Empty Sv: Stats er jo det vigtigste i Fantasy...

Indlæg  Copenhagen Juden Tirs Dec 15, 2009 7:25 am

Blitzers skrev:
VHS skrev:Det bliver jo spændende at se, om intervallet 140-149 kommer ned under 100 i sejrsprocent. Jeg tror det Wink
Det gjorde det Smile Nederlag med 147 point... surt, men god måde at slutte af på. Tillykke til Smovsen, og til Kim, Berg og Gade!

Respekt for så moderat bitterhed over at tabe med 147 points. Det er jeg ikke sikker på, jeg havde kunnet præstere Wink

En sindssyg kamp i det hele taget. Johnson, der laver season high allerede efter 1½ quarter!!
Ganther, der går amok. Dawkins, der også laver season high. Men de var så oppe imod en Clark, der vælger at gribe 3 TD's (2 af dem fra 1yard linjen!!) og Marshall der sætter NFL rekord med 21 catches!!

Men alt dette er bare snak, bottom line er jo, at du bare var oppe imod en syg kicker...

Copenhagen Juden

Antal indlæg : 191
Join date : 05/09/09

Tilbage til toppen Go down

Stats er jo det vigtigste i Fantasy... - Page 2 Empty Sv: Stats er jo det vigtigste i Fantasy...

Indlæg  Blitzers Tirs Dec 15, 2009 8:59 am

Reigning Titans skrev:Men alt dette er bare snak, bottom line er jo, at du bare var oppe imod en syg kicker...
Præcis! Da jeg havde set Biroooonaaas' stats, var resten ligegyldigt.

Mht. bitterheden havde jeg jo set det komme i tre uger, så den er faktisk ikke så stor. Der kan kun være respekt om dine 165 point med syge kampe af Marshall og Clark - selvom andre nok var begyndt at råbe op med undskyldninger som held osv... Wink

Mit hold har været lort siden uge 8, og jeg fik ret i alt mit tuderi, som ellers var helt forbudt.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Stats er jo det vigtigste i Fantasy... - Page 2 Empty Sv: Stats er jo det vigtigste i Fantasy...

Indlæg  VHS Ons Sep 29, 2010 10:30 am

Hasse, laver du en lignende statistik i år?

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Stats er jo det vigtigste i Fantasy... - Page 2 Empty Sv: Stats er jo det vigtigste i Fantasy...

Indlæg  Blitzers Ons Sep 29, 2010 12:10 pm

VHS skrev:Hasse, laver du en lignende statistik i år?
Hvis det kan gøre arbejdet nemmere, behøver du ikke tage mit hold med i statistikken... Crying or Very sad

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Stats er jo det vigtigste i Fantasy... - Page 2 Empty Sv: Stats er jo det vigtigste i Fantasy...

Indlæg  Hasse Tors Sep 30, 2010 5:53 am

Jeg kigger på det. Men det bliver først i weekenden.

Hasse

Antal indlæg : 175
Join date : 12/08/08
Geografisk sted : KBH B.

Tilbage til toppen Go down

Stats er jo det vigtigste i Fantasy... - Page 2 Empty Sv: Stats er jo det vigtigste i Fantasy...

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum