Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Statement fra Fruities lejren

 :: NFL1964

Go down

Statement fra Fruities lejren Empty Statement fra Fruities lejren

Indlæg  Fruities Fre Okt 02, 2009 8:39 pm

"Vi vinder ugens kamp!, efter sidste uges sløje præstation har holdet idag givet håndslag på at lave en 120p+ uge trods byes og enkelte dårlige matchups. Calvin Johnson, Colston og TO har alle sagt de vil gøre det ypperste for at revanchere deres dårlige præstationer i uge 3, samtidig vil D.Anderson sætte sig på qb opgaven i Cleveland med en produktiv uge uden frygt for den Bengalske tiger"

Fruities nye QB udtaler flg. til Politikken: "Bagge viser mig virkelig tillid og jeg ønsker at betale ham tilbage med en solid runde. Jeg er meget afklaret med at jeg kun er såkaldt bye week replacement for Ryan, men jeg vil vise jeg er klar hvis han får brug for mig i fremtiden!"

Det skal noteres at Heath Miller i denne uge er vendt tilbage til Shitpushers, der i sidste sæson draftede Miller som holdets TE, han blev dog erstattet med Fruities nuværende TE Shockey halvejs igemmen sæsonen.

"Miller er en stabil TE, men han er ikke den eksplosive der pludselig lavet 20 -25p som Shockey forhåbentlig snart viser han er. Men han bliver vigtig i de kommende byes og hvis uheldet igen skulle tilfalde Shockey og han bliver skadet, siger Bagge"

Fruities
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum