Palmer ny QB for Fruities
:: NFL1964
Side 1 af 1
Palmer ny QB for Fruities
Palmers kommende match ups efter Steelers mod Raiders, Browns, og Lions var det som gjorde forskellen, forhåbentlig er det med til at øge chancerne for slutspil. Prisen har måske været lidt for høj, men efter det blev klart at Fruities var på jagt efter en QB var det som om alle klubber skruede prisen meget højt op på alle forespørgelser... Men fair nok... Så længe det resulterer i Fruities kommer på rette spor mht play off.
Det er også idag lykkes at få Merriman tilbage på holdet efter han har genfundet formen, 2 x 2 sacks i de sidste kampe har overbevist manager Bagge om hans værd igen, samtidig med Merriman lovede Bagge en date med Tila Tequila... bare han ikke kaster med hende..
Det skal slutteligt nævnes at dagens opsamlede Betts har byttet location med Troy så han nu udgør DB hos de pink fruities
Det er også idag lykkes at få Merriman tilbage på holdet efter han har genfundet formen, 2 x 2 sacks i de sidste kampe har overbevist manager Bagge om hans værd igen, samtidig med Merriman lovede Bagge en date med Tila Tequila... bare han ikke kaster med hende..
Det skal slutteligt nævnes at dagens opsamlede Betts har byttet location med Troy så han nu udgør DB hos de pink fruities
bagge- Antal indlæg : 192
Sv: Palmer ny QB for Fruities
At jeg får klø med hvad jeg troede var ligaens sejeste hold er til at tude over Vets må nu være at betegne som ligaens bedste mandskab med den mest kløgtige manager af alle
baggesen- Gæst
Sv: Palmer ny QB for Fruities
baggesen skrev:At jeg får klø med hvad jeg troede var ligaens sejeste hold er til at tude over Vets må nu være at betegne som ligaens bedste mandskab med den mest kløgtige manager af alle
Godt arbejde Henrik, bukker dybt for dig!!
bagge- Antal indlæg : 192
:: NFL1964
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum