Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Palmer ny QB for Fruities

 :: NFL1964

Go down

Palmer ny QB for Fruities Empty Palmer ny QB for Fruities

Indlæg  bagge Ons Nov 11, 2009 8:40 pm

Palmers kommende match ups efter Steelers mod Raiders, Browns, og Lions var det som gjorde forskellen, forhåbentlig er det med til at øge chancerne for slutspil. Prisen har måske været lidt for høj, men efter det blev klart at Fruities var på jagt efter en QB var det som om alle klubber skruede prisen meget højt op på alle forespørgelser... Men fair nok... Så længe det resulterer i Fruities kommer på rette spor mht play off.

Det er også idag lykkes at få Merriman tilbage på holdet efter han har genfundet formen, 2 x 2 sacks i de sidste kampe har overbevist manager Bagge om hans værd igen, samtidig med Merriman lovede Bagge en date med Tila Tequila... bare han ikke kaster med hende.. rabbit

Det skal slutteligt nævnes at dagens opsamlede Betts har byttet location med Troy så han nu udgør DB hos de pink fruities

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Palmer ny QB for Fruities Empty Sv: Palmer ny QB for Fruities

Indlæg  baggesen Man Nov 16, 2009 1:57 pm

At jeg får klø med hvad jeg troede var ligaens sejeste hold er til at tude over Crying or Very sad Vets må nu være at betegne som ligaens bedste mandskab med den mest kløgtige manager af alle cheers

baggesen
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Palmer ny QB for Fruities Empty Sv: Palmer ny QB for Fruities

Indlæg  bagge Man Nov 16, 2009 3:36 pm

baggesen skrev:At jeg får klø med hvad jeg troede var ligaens sejeste hold er til at tude over Crying or Very sad Vets må nu være at betegne som ligaens bedste mandskab med den mest kløgtige manager af alle cheers

Godt arbejde Henrik, bukker dybt for dig!!

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Palmer ny QB for Fruities Empty Sv: Palmer ny QB for Fruities

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum