Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Klassikertråden 2009

2 deltagere

 :: NFL1964

Go down

Klassikertråden 2009 Empty Klassikertråden 2009

Indlæg  Blitzers Tirs Okt 20, 2009 3:06 pm

Jeg synes, det er på sin plads med hyldest til dem der uge efter uge (eller lidt sjældnere) formår at give os andre noget at grine af eller græde over. Det er tid til at dykke ned i arkiverne fra de sidste to fantasy sæsoner og finde de gyldne indlæg frem med vrede, glæde, hån og jubel, der har fomået at henrykke os alle!

Jeg bringer her et klassisk tude-indlæg fra en af kongerne i disciplinen. Det er hentet fra Tudetråden 2008:

Morten, A-Town Roosters, Mandag 13. okt 2008 10:47 am

Lorte fantasy, Åge's lorte autodraft laver sæson rekorder for hver spiller. Med 6 mand laver han 115 point spillere der lavede lort sidste uge er pludselig verdens bedste!

Samtidig bliver mine running back snydt flere gange for TD's fordi Chargers og Bears ikke fatter at når man er 1 and goal, så løber man på de to første forsøg og når man er 3 and goal på 1 yard linien så lader man sin stud running back løbe den i kassen og ikke en eller anden ukendt nød som ender med ikke at få den i endzone. Fucking Drew Brees der nægter at belønne sine top receivere med TD passes, men lader ligegyldig idioter score.

Og så må Warner godt snart tage sig sammen og fatte at en kamp varer 60 min, 4 quarters to i hver halvleg. Det er jo formålsløst kamp efter kamp kun at lave minus point i første halvleg som man først skal have gnavet sig igennem før der begynder at lande point på Morten Fantasy hold!

Lorte fantasy og lorte NFL hold der tydeligvis ikke har fattet sporten!!!
A-town
(Formatering tilføjet for dramatisk effekt)

Det var alt for denne gang. Very Happy

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Klassikertråden 2009 Empty Sv: Klassikertråden 2009

Indlæg  VHS Tirs Okt 20, 2009 4:21 pm

Og på den måde fik Morten også "skrevet" et indlæg i år

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum