Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Et hold til Flag Football i 3. division?

2 deltagere

 :: NFL1964

Go down

Et hold til Flag Football i 3. division? Empty Et hold til Flag Football i 3. division?

Indlæg  Vets Ons Okt 21, 2009 7:20 pm

En af spillerne fra taberholdet over dem alle har forespurgt nogle i forbundet for Flag Football (tror jeg) om hvordan det kunne lade sig gøre, at får et hold i ligaen. Alene det at sige jeg har spillet 3. divisionsbold er nok til at jeg synes det lyder fedt cheers Anyhow, hans korrespondance halvt til mig og Gadegaard, og halvt med Flag Football fætteren nedenfor:

Flagfootball
Imellem Du og Sebastian Green Hyllegaard
Sebastian Green Hyllegaard 21. oktober kl. 20:37
Hej I to holdkaptajner for flagfootball

Jeg har gået og tænkt lidt over, at jeg synes det var rigtig god underholdning at spille flag. Så har gået og leget lidt med tanken om det var noget man selv kunne starte op. Så jeg skrev en mail til foreningen der står for det, for at høre om det i det hele taget er muligt.

Her er spørgsmål og svar:

Hej Sebastian,

Det er muligt at tilmelde sig ligaturneringen(3. division) i det nye år, hvor der vil blive sendt indbydelse ud til alle de gamle hold & viasat bowl holdene.

Mht omkostninger så vil det med sandsynlighed komme til at koste 500 kr per klub, 500 kr per hold & 150 kr per spiller.

Mht dommere & faciliteter så er der dommerkursuser før sæsonen, hvor man kan få dommerlicens(gratis), så man kan dømme kampene. Med hjemmebane forventes der ikke det store, en boldbane med plads til en bane er nok, dog vil omklædningsrum, mulighed for opstregning m.m. være en bonus, ellers skal man bare sørge for kegler(til baneopstilling) & indrapportering af resultater

mvh
Claes

<----- Oprindelig email ----->
From: Sebastian Green Hyllegaard [sebastiangreenrasmussen@hotmail.com]
Sent: 20/10/2009 9:28:09 AM
To: cs@flagfootball.dk
Subject: Nyt hold til 3.division

Hej Claes

Vi var nogle stykker der var ude og spille noget flagfootball for noget tid siden. Vi blev faktisk så bidt af det at vi måske overvejer at starte vores eget hold. Og selvom vi synes vi var gode, er det jo nok kun 3. division, som kan blive aktuel.

I den forbindelse vil jeg høre om det overhovedet er muligt at tilmelde sig 3. division? Og noget om hvor meget der er i omkostninger i forbindelse med at starte sin egen klub op. Kan se at det er de enkelte hold, der stiller med dommere, men hvad skal man stille med når man 'hoster' en kampdag. Skal der være omklædningsfaciliteter osv?

På forhånd tak


Sebastian Green Hyllegaard


Det drejer sig om 9 søndage fra ca kl 11-15.
Først og fremmest er det noget I kunne være interesseret i? Og tror I der kunne være stemning blandt de 'amatører' der var med til flagfootball-dagen, at bakke op om det?
Regler er 5 mands med maks 15 spiller per kamp. Så jeg tænker et roster på 20 mand vil være optimalt(med afbud osv). Det vil give en pris på 200 per spiller per sæson. Derudover kommer der naturligvis udstyr mm. Og vil der være mulighed for at benytte baner i Brøndby til det?


Sebber


Hvad siger I? Jeg vil bare have en plads i rosteren som QB og backup TE king

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Et hold til Flag Football i 3. division? Empty Sv: Et hold til Flag Football i 3. division?

Indlæg  Blitzers Tors Okt 22, 2009 8:08 am

Jeg kunne godt være fristet til at kaste rundt med en bold i 3. division, men ved du hvornår på året ligaen kører?

- Der bliver kamp om QB pladsen afro

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Et hold til Flag Football i 3. division? Empty Mere info

Indlæg  Sebber Tors Okt 22, 2009 8:56 am

Sæsonen kører, så vidt jeg kan se, fra sidst i april til midt september.

Læs mere om regler osv. her:

Sebber
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et hold til Flag Football i 3. division? Empty Link

Indlæg  Sebber Tors Okt 22, 2009 8:57 am

flagfootball.dk

Sebber
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et hold til Flag Football i 3. division? Empty QB

Indlæg  Sebber Tors Okt 22, 2009 9:04 am

BTW.. Så er der kun én QB.. C'est moi! bom

Sebber
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et hold til Flag Football i 3. division? Empty Bare rolig, The real MVP er også på...

Indlæg  Gade! Tors Okt 22, 2009 11:40 am

Selvfølgelig er jeg på, dog kan jeg rende ind i problemer, hvis alle kampe spilles om søndagen, da jeg jo desværre har nogle forbandede pligter i forbindelse med afviklingen af Boring IF's kampe.

Men når jeg er klar, så kan I vel godt forvente min. 2 TD's og 2 INT. pr. kamp.

OG, dermed er der vel ingen tvivl om, hvem der bliver holdets Go to guy. Så derfor Sebber, hvis du er i problemer, så kast den min vej. Cool

Gade!
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et hold til Flag Football i 3. division? Empty Sv: Et hold til Flag Football i 3. division?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum