Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

I love football.....

 :: NFL1964

Go down

I love football..... Empty I love football.....

Indlæg  Gade Tirs Dec 01, 2009 8:21 am

Tænk sig at møde på arbejde med et smil på læben og enormt meget energi....Sådan er det sgu for mig i dag og det skyldes ene og alene at jeg gik tidligt i seng og satte uret til kl. 2.30, så jeg kunne nyde kampen mellem smukke New Orleans Saints og så de grimme snydere fra the video state.
Der var mere end bare håbet om Saints-sejr på spil, der var også en intens afslutning på en meget vigtig fantasy-match mellem undertegnede og Bagge. Med stillingen 64-64 inden kampen, hvor vi begge manglede to spillere, var spændingen intakt ( dog med mig som storfavorit, da Bagge ville få svært ved at score mere end mig) Cool Med taberen så godt som død for sæsonen måtte det ikke gå galt...

Jeg havde den sædvanlige følelse med at snyderne nok ville hive det længste strå, men håbede på at Saints` offence kunne byde dem op til dans, og det må ma nok sige at de gjorde.... De smadrede dem på netop den grumme måde, som man har drømt om hver eneste uge, siden de blev taget i snyd. Hvis nogle mener at Brady er en bedre QB end Brees, så tjek lide de her stats:

Brees - 18/23 - 371 Yards - 5 TD - 0 INT
Brady - 21/36 - 237 Yards - 0 TD - 2 INT

Klasseforskel!

Jeg er selvfølgelig glad for sejren mod bagge, som holder mig inde i kampen om Playoff lidt endnu, men mest glad er jeg for Saints fantastiske sejr.... I love Football! cheers

Gade
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love football..... Empty Sv: I love football.....

Indlæg  VHS Tirs Dec 01, 2009 5:38 pm

At Brees en bedre QB end Brady er nok at stramme den. Brady har tre gode grunde til at han er ligaens bedste - nemlig de tre SB-ringe.

Uden at tage parti for Patriots, så vil klasseforskellen på de to hold formentlig vise sig i slutspillet, hvor Pats går hele vejen, mens Saints choker. Det er set før. Jeg ønsker dog begge hold medvind i resten af sæsonen - de er begge sjove at se på.

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum