Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Waiver Wire Watch Week 3

4 deltagere

 :: NFL1964

Go down

Waiver Wire Watch Week 3 Empty Waiver Wire Watch Week 3

Indlæg  A-town Ons Sep 22, 2010 9:14 pm

Der var store fyrings dag i Hvidovre da Blackfoots i dag udskiftede hele 4 spillere, Fred Taylor RB NE, Dan Carpenter K MIA og et Denver opgør med både Jabar Gaffney WR og Denver DEF blev alle fundet for lette til Blackfoots truppen. Istedet blev der hentet ny kicker i Jeff Reed PIT, nyt DEF fra Bengals, ny WR fra NYG Mario Manningham og sidst men ikke mindst Donovan "old man" McNabb som ny QB i Hvidovre. En spændende omgang for Blackfoots der møder Brønshøj rivalen Blackbirds i en af sæsonens mest ventede kampe.
Blackbirds følte ikke nær samme behov for udskiftning op til rival opgøret, men har dog alligevel hentet ny forstækning på WR teamet med Louis Murpy OAK på bekostning af Devin Aromashodu CHI.

På trods af to sejre er Vallensbæk Nutcrackerz vurderet som underdog af Guruen i weekendens kamp mod Heathouse Hotheads, dette har fået Vallensbæk træneren fra sin position 1 på waiver listen til at hente 2 forstærkninger, WR Nate Washington TEN og RB Mike Tolbert SD sidst nævnte måske en mand der får ekstra carries efter en skade til Ryan Matthews i seneste kamp, men der skal også kæmpes med Darren Sproles. De to nye mand kostede Bernard Berrian WR MIN og Fred Jackson RB BUF deres kontrakt med Nutcrackerz.
Heathouse Hotheads har ikke følt behov for at forstærke sig op til kampen.

The Usual Finalists ligner ikke et hold der hører til i finalen med to nederlag ligner det mest en gruppe i opløsning, det har dog ikke fået Coach Glyrup til at gå i panik og til ugens kamp mod Frozenboyz, der ligeledes har to nederlag, har han kun fundet det nødvendigt med en ny spiller. Rashad Jennings RB JAC skubber Legedu Naanee WR SD af holdet.
Hans modstander Frozenboyz greb chancen med en nogenlunde høj waiver placering og snuppede Jason Snelling backup RB fra ATL som gjorde god figur efter Michael Turner måtte udgå med skade, Turner skulle være klar igen, men træneren i Brooklyn kan ikke være tilfreds med udviklingen i Atlanta og ville nok gerne have haft Turners backup. Sam Bradford QB STL måtte sige farvel til Frozenboyz for at skabe den nødvendige plads.

Endnu et klassisk opgør mellem A-town Roosters og Vallensbæk Happy Slappers står for døren denne weekend, og Roosters der også var heftigt aktive på waiveren sidste uge har igen denne uge hentet to nye. WR Demaryius Thomas rookien fra Denver og den første WR fra årets NFL draft er nu at finde i A-town efter en udemærkede indsats i den sidste kamp for Denver. Sammen med WR Julian Edelman NE er Cowboys DEF et ellers fast indslag på Roosters rosteren blevet fundet for lette og er blevet udskiftet med Buccaneers DEF.
Vallensbæk Happy Slappers har trods nederlag i sidste uge ikke valgt at slagte holdet men selv påtaget sig ansvaret. Det kostede derfor kun 1 spiller sin plads på holdet, Derrick Mason WR BAL der har måttet kæmpe med T.J. Houshmanzadeh om catches er blevet kasseret TE Aaron Hernandez fra NE er istedet blevet hentet til klubben.

Sidste pick fra waiveren kom fra Vestegnen Vets der i denne uge møder Codiacs. Vets hentede Kevin Walter WR HOU der havde en stor kamp sidste uge da andre Johnson fik en skade, spørgsmålet er om Walter kan blive ved. Det betød at Lee Evans WR BUF måtte forlade holdet.
Codiacs har på trods af at være svagt underdog i kampen, valgt at spare sin gode waiver position til coach Carlsson finder bedre optioner end hans solide bænk, der tæller store navne som: Montario Hardesty og Ben Tate...

Frederiksberg Oldies og Shitpushers IF har begge valgt at stole på deres hold og der bliver derfor ikke umiddelbart nye ansigter at se i deres kamp i weekenden. Shitpushers har lidt nemmere ved at kunne stole på sine spillere der har sikret to sejre end Oldies der har to nederlag, i en kamp der ligner endnu en lussing til Frederiksberg Oldies som derfor måske næste uge skulle overveje at bruge lidt tid på waiveren.

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Waiver Wire Watch Week 3 Empty Sv: Waiver Wire Watch Week 3

Indlæg  Blitzers Tors Sep 23, 2010 6:57 am

Blackfoots!?! Wtf? Har de små kyllinger fra den falske del af NFC East set for meget Dave Chappelle?! - og burde det ikke hedde Blackfeet?! drunken

- Jeg er desuden ikke tilfreds med, at du snuppede Demaryius Thomas før mig, men jeg var nødt til at sætte McNabbolous øverts på listen. Nu er han klar til sin tredje Fantasy-finale i træk!

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Waiver Wire Watch Week 3 Empty Sv: Waiver Wire Watch Week 3

Indlæg  A-town Tors Sep 23, 2010 7:59 am

Man skal passe på med at lave indlæg midt om natten. Junior holdet hos Vestegnen volunteers hvor jeg startede min gloværdige football karriere var oprindeligt et hold der hed Hvidovre blackfoots og hed det stadig den første sæson hos volunteers. Da Blitzers nu er flyttet til Hvidovre, har jeg åbenbart valgt at give dem nyt kælenavn :-)

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Waiver Wire Watch Week 3 Empty Sv: Waiver Wire Watch Week 3

Indlæg  Blitzers Tors Sep 23, 2010 8:19 am

Jeg var ellers sikker på at lidt trash-talk var under opsejling, men det er altid godt, at blive belært om lokalhistorien i ens nye hood! Very Happy




Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Waiver Wire Watch Week 3 Empty Sv: Waiver Wire Watch Week 3

Indlæg  A-town Tors Sep 23, 2010 8:30 am

Ja det er jo fandeme mere en ære at blive samlignet med de gloværdige Hvidovre Blackfoots, men jeg skal sørge for at du får lidt trash talk i næste uges Waiver Wire Watch istedet :-)

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Waiver Wire Watch Week 3 Empty Sv: Waiver Wire Watch Week 3

Indlæg  Blitzers Tors Sep 23, 2010 8:37 am

Der vil ikke være noget at komme efter! Bare se hvordan holdet er blevet forstærket i denne uge! McNabb! Manningham! Top kicker og DST... hvad skal det ikke ende med - en sejr måske!?! Man har lov at håbe...

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Waiver Wire Watch Week 3 Empty Sv: Waiver Wire Watch Week 3

Indlæg  bagge Tors Sep 23, 2010 9:56 am

Blitzers skrev:Der vil ikke være noget at komme efter! Bare se hvordan holdet er blevet forstærket i denne uge! McNabb! Manningham! Top kicker og DST... hvad skal det ikke ende med - en sejr måske!?! Man har lov at håbe...
Det er ogsaa en helt ny situiation for dig Jon, du plejer smadre alt(ihvertfald intil til omkring uge 8:))

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Waiver Wire Watch Week 3 Empty Sv: Waiver Wire Watch Week 3

Indlæg  Blitzers Tors Sep 23, 2010 1:32 pm

Av Bagge! - og så oven på i går. Jeg kan ikke klare hån lige nu...

Men ja, det er ikke i orden. Jeg synes selv jeg har et bedre hold end sidste sæson, men jeg vinder ikke. Sad

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Waiver Wire Watch Week 3 Empty Sv: Waiver Wire Watch Week 3

Indlæg  Hasse Fre Sep 24, 2010 5:53 am

Bare rolig, den første sejr kommer i weekenden.

Hasse

Antal indlæg : 175
Join date : 12/08/08
Geografisk sted : KBH B.

Tilbage til toppen Go down

Waiver Wire Watch Week 3 Empty Sv: Waiver Wire Watch Week 3

Indlæg  Blitzers Fre Sep 24, 2010 7:35 am

Ja ja... Med Pierrrrre Thomas helt alene RB i Saints, og Wells tilbage i Cardinals, så er du jo kæmpe favorit! Smile

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Waiver Wire Watch Week 3 Empty Sv: Waiver Wire Watch Week 3

Indlæg  Hasse Fre Sep 24, 2010 7:55 am

Jeg starter en mand fra Oakland! Så kan jeg umuligt være favorit Shocked

Og Cutler mod GB ser heller ikke ud til at være det bedste matchup. For ikke at tale om Steve Smith der ikke rigtig har fundet melodien endnu.
At Vick starter for Eagles gavner heller ikke Celek, så sandsynligheden for at jeg havner i tudetråden er stor!

Det her var vel i virkeligheden et meget godt opvarmningsindlæg til en tur i den legendariske tråd...

Hasse

Antal indlæg : 175
Join date : 12/08/08
Geografisk sted : KBH B.

Tilbage til toppen Go down

Waiver Wire Watch Week 3 Empty Sv: Waiver Wire Watch Week 3

Indlæg  bagge Fre Sep 24, 2010 8:26 am

Hasse skrev:Jeg starter en mand fra Oakland! Så kan jeg umuligt være favorit Shocked

Og Cutler mod GB ser heller ikke ud til at være det bedste matchup. For ikke at tale om Steve Smith der ikke rigtig har fundet melodien endnu.
At Vick starter for Eagles gavner heller ikke Celek, så sandsynligheden for at jeg havner i tudetråden er stor!

Det her var vel i virkeligheden et meget godt opvarmningsindlæg til en tur i den legendariske tråd...

Man kan godt vinde med en spiller fra Raiders indtil videre i år...Smile

bagge

Antal indlæg : 192
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Waiver Wire Watch Week 3 Empty Sv: Waiver Wire Watch Week 3

Indlæg  Blitzers Fre Sep 24, 2010 9:15 am

Hasse skrev:Jeg starter en mand fra Oakland! Så kan jeg umuligt være favorit Shocked

Og Cutler mod GB ser heller ikke ud til at være det bedste matchup. For ikke at tale om Steve Smith der ikke rigtig har fundet melodien endnu.
At Vick starter for Eagles gavner heller ikke Celek, så sandsynligheden for at jeg havner i tudetråden er stor!

Det her var vel i virkeligheden et meget godt opvarmningsindlæg til en tur i den legendariske tråd...

Jeg ved bare, at Guruen har sat mig som favorit i begge kampe indtil nu med point omkring de 130. Det ser ud til at være samme historie i dennen uge, så jeg regner stærkt med at det bliver et nederlag - The Guru Curse! pale

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Waiver Wire Watch Week 3 Empty Sv: Waiver Wire Watch Week 3

Indlæg  A-town Fre Sep 24, 2010 10:01 am

Så så Brønshøj drenge, jeg troede jinx tuderiet havde sin helt egen tråd ;-)

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Waiver Wire Watch Week 3 Empty Sv: Waiver Wire Watch Week 3

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum