Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Waiver Wire Watch 2012

3 deltagere

 :: NFL1964

Go down

Waiver Wire Watch 2012 Empty Waiver Wire Watch 2012

Indlæg  A-town Ons Sep 26, 2012 12:47 pm

Week 4

Der var gang i waiveren i dag, hele 7 spillere blev taget og derfor store rokeringer i waiver positionerne

Shitpushers IF
Ryan Williams ind
Jason Snelling ud


Ryan Williams ser ud til at være den sikre starter i Cardinals efter Beanie Wells endnu en gang har ramt skades listen, denne gang med den frygtede turf toe. Da Jacquizz samtidig ser ud til at være første backup i Falcons bag "old man Turner" så gav det god mening for coach Bagge at få smidt Snelling på porten i hans forsøg på at få genopbygget holdet.

Heathouse Hotheads
Lance Ball ind
Roy Helu ud


Problemerne har tårnet sig op for coach Hansen og det ser næppe ud til at vende før QB Rodgers begynder at levere på banen, indtil da forsøger Torben dog at rette lidt op på holdet hvor det er svagest og med en skade til Willis Mcgahee var det første prioritet at få sikret handcuff Lance Ball. Roy Helu ligner ikke en mand der kommer til at se græs foreløbigt, så han kunne nemt undværes.

A-town Roosters
Heath Miller ind
Jacob Tamme ud


Roosters der ellers har været mest aktive på free agency valgte at kaste sit position 3 pick efter TE Heath Miller, med 2 TDs i kampen mod Raiders, turde coach Morten ikke længere at lade være med at slå til, og da Jacob Tamme samtidig ikke har præsteret helt som forventet gav det god mening at skifte ud med en af Big Bens end zone targets. Det bør her nævnes at A-town også hentede Greg Olsen på free agency så der nu er stor kamp om TE pladserne hos Roosters. Heath Miller er dog i bye week i uge 4 så vi må vente lidt før vi ser ham i aktion for Roosters.

Brooklyn Blackbirds
Daniel Thomas ind
Christian Ponder ud


Coach Hasse havde ligget søvnløs siden han droppede Daniel Thomas og Reggie Bush kom på skades listen, men heldigvis lykkedes det for Blackbirds at sikre deres mand, det spændende bliver nu om Thomas får værdi eller om Reggie Bush for kæmpet sig på banen og igen tager max reps for Dolphins og Happy Slappers. For at skabe plads valgte coach Hasse at droppe Christian Ponder, Ponder der jo ellers havde en rigtig god kamp mod ligaens stærkeste defense og spillede en del bedre end Blackbirds starter Philip Rivers. Rygterne vil vide at det er Rivers der krævede Ponder ud af klubben da han pressede på for at få starter pladsen hos Blackbirds, hvilket Rivers bruger som undskyldning for hans dårlige spil. Det bliver spændende at følge om coach Hasse valgte den rigtige mand.

Hvidovre Blitzers
Jermaine Gresham ind
Stephen Hill ud


Stephen Hill har ikke været meget værd siden sin fantastiske start i uge 1, og på trods af at noget af det skyldes skader fandt coach Trap ikke tålmodighed til at vente og slet ikke når en lækkerbidsken som Jermaine Gresham var ledig på markedet. Gresham skal slås med en af ligaens TE guder Jimmy Graham, så indtil videre må han nok leve med en flex, bye week eller bænke plads hos blitzers.

Vallensbæk Happy Slappers
Tashard Choice ind
Kevin Smith ud


Man troede ikke på det før man så det. Tashard Choice er ny mand hos Happy Slappers, efter coach Thorup ellers stor svinede selv samme Choice på en våd aften i byen. Men som man siger den man tugter elsker man. Rygterne vil vide at coach Thorups nye man crush er så stort at Choice kan starte næste kamp hvis Fred jackson fortsat er skadet.
Sidste nyt: En skuffet RGIII kunne ses forlade Happy slappers klub hus efter han nu må dele plads med Choice på coachens man crush liste.

Vestegnen Vets
Andrew Hawkins ind
Mohamed Massaquoi ud


Hawkins har ikke fået helt samme mængde catches de sidste to kampe som i uge 1, men de få han har fået har han udnyttet perfekt. Det kunne coach Worsøe ikke stå for og da Mohamed samtidig døjer med skader blev han cuttet uden betænkning. Hawkins der jo blev droppet af A-town Roosters for nogen uger siden ser frem til at komme tilbage på fantasy kortet.

Ny waiver order:
Carlsson Codiacs 1
Copenhagen Juden 2
Frederiksberg Oldies 3
Vallensbaek Nutcrackerz 4
Frozenboys 5
Shitpushers IF 6
Heathouse Hotheads 7
A-town Roosters 8
Brooklyn Blackbirds 9
Hvidovre Blitzers 10
Vallensbaek Happy Slappers 11
Vestegnen Vets 12

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Waiver Wire Watch 2012 Empty Sv: Waiver Wire Watch 2012

Indlæg  VHS Ons Sep 26, 2012 1:29 pm

A-town skrev:

Vallensbæk Happy Slappers
Tashard Choice ind
Kevin Smith ud


Man troede ikke på det før man så det. Tashard Choice er ny mand hos Happy Slappers, efter coach Thorup ellers stor svinede selv samme Choice på en våd aften i byen. Men som man siger den man tugter elsker man. Rygterne vil vide at coach Thorups nye man crush er så stort at Choice kan starte næste kamp hvis Fred jackson fortsat er skadet.
Sidste nyt: En skuffet RGIII kunne ses forlade Happy slappers klub hus efter han nu må dele plads med Choice på coachens man crush liste.


Det er ikke sandt! Faktisk er mit man cruch på Choice så småt, at jeg håber jeg taber, hvis han starter for mig. Shit, han er ringe!!! Evil or Very Mad Jeg har faktisk allerede forsøgt at trade ham væk - foreløbigt uden succes.

Beder i mellemtiden til Fantasyguderne for at få Reggie Bush klar. Eller måske bare Bradshaw knap så klar...

Min man crush-liste tæller fortsat KUN RGIII og Reggie Bush! Det er i hvert fald dem jeg stalker på Facebook What a Face

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Waiver Wire Watch 2012 Empty Sv: Waiver Wire Watch 2012

Indlæg  Blitzers Ons Sep 26, 2012 1:57 pm

VHS skrev:Jeg har faktisk allerede forsøgt at trade ham væk - foreløbigt uden succes.
Jøderne kan vel næppe heller have plads til flere Bills RB's på holdkortet?! (Du sælger ham ellers godt! Very Happy )

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Waiver Wire Watch 2012 Empty Sv: Waiver Wire Watch 2012

Indlæg  VHS Ons Sep 26, 2012 2:52 pm

Choice skal nok ende hos Jøderne. Uden ham får han intet ud af Bills' sindssyge løbeangreb de næste par uger. Og Jøderne har brug for sejre nu!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Waiver Wire Watch 2012 Empty Sv: Waiver Wire Watch 2012

Indlæg  Blitzers Ons Sep 26, 2012 2:58 pm

VHS skrev:Og Jøderne har brug for sejre nu!
Der må jeg være uenig - der er ingen, der har gavn af, at Jøderne vinder!

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Waiver Wire Watch 2012 Empty Sv: Waiver Wire Watch 2012

Indlæg  VHS Ons Sep 26, 2012 3:26 pm

Blitzers skrev:
VHS skrev:Og Jøderne har brug for sejre nu!
Der må jeg være uenig - der er ingen, der har gavn af, at Jøderne vinder!

Hilzen Nazi-Jon!

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Waiver Wire Watch 2012 Empty Sv: Waiver Wire Watch 2012

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum