Waiver wire
4 deltagere
:: NFL1964
Side 1 af 1
Waiver wire
Gang i waiveren her til morgen. Hele 12 transaktioner er foretaget...
VHS- Antal indlæg : 1002
Sv: Waiver wire
sådan er det, når bye-weeks begynder, og skaderne/karantæner rammer. Personligt ville jeg gerne have snuppet Moore før Morten, men jeg er glad for min TE udskiftning. Det er faktisk den eneste plads, der er udskiftning på siden draften på mit hold p.g.a. Shockeys skade, så jeg håber på, at heldet fortsætter og skaderne holder sig væk!
Blitzers- Antal indlæg : 684
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord
Ja der var godt gang i picksene. Personligt skulle jeg jo have en total udskiftning på receiver pladserne med Edwards, Colston og Plaxico ude, det havde jeg ikke forudset under draften ;-)
Jeg fik heldigvis mine tre top prioriteter på waiveren, havde ellers lavet et sygt setup. Havde ca. 15 picks klar, hvis det ikke gik som jeg håbede. Lå jo lidt langt nede på waiver listen.
Jeg fik heldigvis mine tre top prioriteter på waiveren, havde ellers lavet et sygt setup. Havde ca. 15 picks klar, hvis det ikke gik som jeg håbede. Lå jo lidt langt nede på waiver listen.
A-town- Antal indlæg : 316
Jeg er tilbage! Og for at starte med tuderiet... Er ikke tilfreds med at Jon snuppede Olsen. Ifølge alle jer eksperter er det jo os der skal slås om pladsen i divisionen, og så er det surt at se sin tidligere TE ryger til konkurenten.
Hasse- Antal indlæg : 175
Geografisk sted : KBH B.
Jeg satser på, at Olsen får en forrygende debut hos D-Fences, når han møder de forsvarsløse Lions i uge 5!
For ikke at tale om de forsvarsløse Vallensbæk Happy Slappers.
Der dog sætter Bears DST ind for at stoppe Greg Olsen. De må da om nogen kende ham...
Der dog sætter Bears DST ind for at stoppe Greg Olsen. De må da om nogen kende ham...
Hmm... Det virker ikke helt fair! - Dog skal du have point for at semi-tude kampen væk allerede
Så det blev altså dig, Petter, der nuppede Bears - de er vel tæt på bedste defence efter mighty Titans
Gæst- Gæst
Ja, og jeg smed endda et andet godt DST, Ravens, for at få Bears. Så jeg har store forventninger...
Lignende emner
» Waiver Wire Watch 2012
» Waiver wire/Free agency
» Waiver Wire Watch Week 3
» Waiver og FA-adds
» Week 2 Waiver log
» Waiver wire/Free agency
» Waiver Wire Watch Week 3
» Waiver og FA-adds
» Week 2 Waiver log
:: NFL1964