Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Regelsæt for deltagelse i ligaen

+2
Blitzers
VHS
6 deltagere

 :: NFL1964

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Skal vi indføre et klart regelsæt for deltagelse i ligaen?

Regelsæt for deltagelse i ligaen Vote_lcap50%Regelsæt for deltagelse i ligaen Vote_rcap 50% 
[ 3 ]
Regelsæt for deltagelse i ligaen Vote_lcap50%Regelsæt for deltagelse i ligaen Vote_rcap 50% 
[ 3 ]
 
Totale stemmer : 6
 
 
Poll closed

Regelsæt for deltagelse i ligaen Empty Regelsæt for deltagelse i ligaen

Indlæg  VHS Man Sep 24, 2012 1:34 pm

Dav!

Oven på endnu en af Carlssons fadæser (Startede IA Bradshaw mod Morten), så var vi nogle stykker, der snakkede om at få banket et klart, gennemsigtigt regelsæt sammen for ligaen: Hvad er det i bund og grund vi forventer af de 12 deltagere? Pointen er, at der står gode folk i kulissen som gerne vil ind i ligaen og deltage aktivt. Det kan de ikke, hvilket også ville være okay, hvis de 12 managers gav den fuld gas uge efter uge. Det synes bare ikke helt at være tilfældet.

Jeg forventer at:
Folk aktivt deltager aktivt i draften - så vidt muligt
At folk gennem hele sæsonen forsøge at optimere deres hold og deres præstation. Også selv om det går dårligt.
At folk stiller active spillere til kampene - så vidt muligt (Bagge var fx uheldig med Gates)
At folk deltager i aktiviteter og på forum - så vidt muligt

I andre har måske en række andre forventninger. Del dem her.

Og svar så på afstemningen: Skal vi have et regelsæt for deltagelse i ligaen? (Giv også gerne et bud på, hvordan et sådant skal lyde. Fx: Tre opstillingsfejl på en sæson betyder EXIT.)

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Regelsæt for deltagelse i ligaen Empty Sv: Regelsæt for deltagelse i ligaen

Indlæg  VHS Man Sep 24, 2012 2:32 pm

Kan jer der stemmer nej ikke lige redegøre for hvorfor...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Regelsæt for deltagelse i ligaen Empty Sv: Regelsæt for deltagelse i ligaen

Indlæg  VHS Man Sep 24, 2012 2:33 pm

Og gerne også forklare hvordan I forholder jer til inaktive managers. For vi hører jo tit en hel del brok, når fx Carlsson ikke stiller hold. Hvad vil I gøre ved det?

At lade stå til er skam også et fair svar Smile

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Regelsæt for deltagelse i ligaen Empty Sv: Regelsæt for deltagelse i ligaen

Indlæg  Blitzers Man Sep 24, 2012 2:59 pm

Jeg har stemt nej. Det er mest fordi, jeg ikke tror, vi kan blive enige om et regelsæt og vigtigere - om håndhævelsen/undtagelser af det. Der er for mange gråzoner - f.eks. hvis man har en spiller i aktion kl. 2 om natten, men han står som questionable - skal man holde sig vågen for at være sikker på, at han spiller eller er man nødt til at starte en dårligere spiller for at være sikker? Hvad er en gyldig undskyldning for ikke at være online i tide - arbejde, ferie? Jeg er helt enig i, at det er meget skidt, når der sker fejl i opstillingerne! Jeg har bare ikke svaret - vi spiller vel alle sammen, fordi vi synes, det er sjovt og fordi, vi går op i det? Hvis man så ryger ud, er man så ude for evigt, eller til det næste hold ryger ud?

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Regelsæt for deltagelse i ligaen Empty Sv: Regelsæt for deltagelse i ligaen

Indlæg  Blitzers Man Sep 24, 2012 3:01 pm

VHS skrev:Jeg forventer at:
Folk aktivt deltager aktivt i draften - så vidt muligt
At folk gennem hele sæsonen forsøge at optimere deres hold og deres præstation. Også selv om det går dårligt.
At folk stiller active spillere til kampene - så vidt muligt (Bagge var fx uheldig med Gates)
At folk deltager i aktiviteter og på forum - så vidt muligt

Jeg vil gerne lige pointere, at jeg absolut også forventer det ovenståene!

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Regelsæt for deltagelse i ligaen Empty Sv: Regelsæt for deltagelse i ligaen

Indlæg  VHS Man Sep 24, 2012 9:26 pm

Blitzers skrev:Jeg har stemt nej. Det er mest fordi, jeg ikke tror, vi kan blive enige om et regelsæt og vigtigere - om håndhævelsen/undtagelser af det. Der er for mange gråzoner - f.eks. hvis man har en spiller i aktion kl. 2 om natten, men han står som questionable - skal man holde sig vågen for at være sikker på, at han spiller eller er man nødt til at starte en dårligere spiller for at være sikker? Hvad er en gyldig undskyldning for ikke at være online i tide - arbejde, ferie? Jeg er helt enig i, at det er meget skidt, når der sker fejl i opstillingerne! Jeg har bare ikke svaret - vi spiller vel alle sammen, fordi vi synes, det er sjovt og fordi, vi går op i det? Hvis man så ryger ud, er man så ude for evigt, eller til det næste hold ryger ud?

Mange gode spørgsmål. Hvem har svarene?

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Regelsæt for deltagelse i ligaen Empty Sv: Regelsæt for deltagelse i ligaen

Indlæg  Blitzers Tors Sep 27, 2012 2:10 pm

VHS skrev:Mange gode spørgsmål. Hvem har svarene?
En af dem, der har stemt ja?

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Regelsæt for deltagelse i ligaen Empty Sv: Regelsæt for deltagelse i ligaen

Indlæg  VHS Tors Sep 27, 2012 2:36 pm

Blitzers skrev:
VHS skrev:Mange gode spørgsmål. Hvem har svarene?
En af dem, der har stemt ja?

Hvad nytter det at ja-hatten kommer med konstruktive forslag, når nej-hatten blot siger nej? Ud af afstemningen og den manglende debat læser jeg i øvrigt, at folk slet ikke mener, det er et problem med inaktive managers. Det er taget til efterretning - men far er skuffet! silent

Der er nogle folk der har mistet retten til at brokke sig over opstillingsfejl og deslige, vil jeg mene.

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Regelsæt for deltagelse i ligaen Empty Sv: Regelsæt for deltagelse i ligaen

Indlæg  Vets Tors Sep 27, 2012 2:45 pm

Lidt mere stillingtagen til trade proposals er mere vigtigt. Sad

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Regelsæt for deltagelse i ligaen Empty Sv: Regelsæt for deltagelse i ligaen

Indlæg  Blitzers Tors Sep 27, 2012 2:48 pm

VHS skrev:
Blitzers skrev:
VHS skrev:Mange gode spørgsmål. Hvem har svarene?
En af dem, der har stemt ja?

Hvad nytter det at ja-hatten kommer med konstruktive forslag, når nej-hatten blot siger nej? Ud af afstemningen og den manglende debat læser jeg i øvrigt, at folk slet ikke mener, det er et problem med inaktive managers. Det er taget til efterretning - men far er skuffet! silent

Der er nogle folk der har mistet retten til at brokke sig over opstillingsfejl og deslige, vil jeg mene.

Aaarh. Det er vel stadig fair at brokke sig, selvom man ikke mener, at det er ligetil at finde et sæt gyldne regler for, hvornår folk skal smides ud af ligaen? Og jeg vil da ikke mene, at jeg i min uddybning af min stemme blot har taget nej-hatten på. Jeg har da været mere konstruktiv end det - nu er det ja-hatten, der tager nej-hatten på og bliver pigesur! Jeg har ikke svarene på et regelsæt, der klart kan tage højde for de problemer, du nævner, men du kan da starte med at komme med et bud? Den manglende debat kommer da ligeså meget fra dem, der har stemt ja, hvilket egentlig også er grunden til, at jeg tog tråden op igen.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Regelsæt for deltagelse i ligaen Empty Sv: Regelsæt for deltagelse i ligaen

Indlæg  Blitzers Tors Sep 27, 2012 2:49 pm

Vets skrev:Lidt mere stillingtagen til trade proposals er mere vigtigt. Sad
Du kommer bare med bud, så skal jeg nok svare! Very Happy Flere trades nu!

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Regelsæt for deltagelse i ligaen Empty Sv: Regelsæt for deltagelse i ligaen

Indlæg  Vets Tors Sep 27, 2012 2:55 pm

Blitzers skrev:
Vets skrev:Lidt mere stillingtagen til trade proposals er mere vigtigt. Sad
Du kommer bare med bud, så skal jeg nok svare! Very Happy Flere trades nu!

Men du har jo ikke noget brugbart at trade sig til jocolor

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Regelsæt for deltagelse i ligaen Empty Sv: Regelsæt for deltagelse i ligaen

Indlæg  Blitzers Tors Sep 27, 2012 2:59 pm

Vets skrev:
Blitzers skrev:
Vets skrev:Lidt mere stillingtagen til trade proposals er mere vigtigt. Sad
Du kommer bare med bud, så skal jeg nok svare! Very Happy Flere trades nu!

Men du har jo ikke noget brugbart at trade sig til jocolor
På 4 ud af 7 af de offensive pladser i startopstillingen pt., har mine spillere scoret højere end dine... geek

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Regelsæt for deltagelse i ligaen Empty Sv: Regelsæt for deltagelse i ligaen

Indlæg  VHS Tors Sep 27, 2012 3:00 pm

Blitzers skrev:
VHS skrev:
Blitzers skrev:
VHS skrev:Mange gode spørgsmål. Hvem har svarene?
En af dem, der har stemt ja?

Hvad nytter det at ja-hatten kommer med konstruktive forslag, når nej-hatten blot siger nej? Ud af afstemningen og den manglende debat læser jeg i øvrigt, at folk slet ikke mener, det er et problem med inaktive managers. Det er taget til efterretning - men far er skuffet! silent

Der er nogle folk der har mistet retten til at brokke sig over opstillingsfejl og deslige, vil jeg mene.

Aaarh. Det er vel stadig fair at brokke sig, selvom man ikke mener, at det er ligetil at finde et sæt gyldne regler for, hvornår folk skal smides ud af ligaen? Og jeg vil da ikke mene, at jeg i min uddybning af min stemme blot har taget nej-hatten på. Jeg har da været mere konstruktiv end det - nu er det ja-hatten, der tager nej-hatten på og bliver pigesur! Jeg har ikke svarene på et regelsæt, der klart kan tage højde for de problemer, du nævner, men du kan da starte med at komme med et bud? Den manglende debat kommer da ligeså meget fra dem, der har stemt ja, hvilket egentlig også er grunden til, at jeg tog tråden op igen.

Jeg havde det indtryk, at det var en folkesag, at vi skulle være en aktiv, konkurrencedygtig liga. Men indtil er jeg den eneste, der har argumenteret for en sådant regelsæt. Hvis ikke det er en folkesag, så noterer jeg mig det. Det vil da være FORMÅLSLØST at begynde at liste alle mulige forslag til regler op, når folk enten er imod eller bare ligeglade.

Jeg overlever sgu nok, at vi ikke er 12 nørdere managers. Og jeg kommer ikke til at brokke mig over opstillingsfejl igen.

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Regelsæt for deltagelse i ligaen Empty Sv: Regelsæt for deltagelse i ligaen

Indlæg  Blitzers Tors Sep 27, 2012 3:16 pm

VHS skrev:Jeg havde det indtryk, at det var en folkesag, at vi skulle være en aktiv, konkurrencedygtig liga. Men indtil er jeg den eneste, der har argumenteret for en sådant regelsæt. Hvis ikke det er en folkesag, så noterer jeg mig det. Det vil da være FORMÅLSLØST at begynde at liste alle mulige forslag til regler op, når folk enten er imod eller bare ligeglade.

Jeg overlever sgu nok, at vi ikke er 12 nørdere managers. Og jeg kommer ikke til at brokke mig over opstillingsfejl igen.
Enten har du ikke læst mine indlæg, eller også tolker du meget frit. Du sætter lighedstegn mellem det at ville have et regelsæt, og ønsket om, at vi skal have en aktiv konkurrencedygtig liga. Jeg har præcis de samme forventninger til alle deltageres aktivitetsniveau og seriøsitet som dig - jeg pointerer bare, at der er flere spørgsmål end svar i udformningen af et regelsæt for ligaen, der skal kunne håndhæves og i sidste ende have det resultat, at folk smides ud. Hvilke undtagelser skal der være, for at man ikke bliver smidt ud?! Der er nødt til at være lidt mere substans at forholde sig til.

Det vil langt fra være FORMÅLSLØST at prøve at komme med nogle bud på, hvordan de problemstillinger, jeg har nævnt, kan løses. Det er vel et rimelig naturligt skridt, hvis man ønsker en dialog omkring et eventuelt regelsæt? Desuden er der pt. 50 pct. af stemmerne, der har stemt ja - bare inden du bliver helt modløs og trist...


Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Regelsæt for deltagelse i ligaen Empty Sv: Regelsæt for deltagelse i ligaen

Indlæg  VHS Tors Sep 27, 2012 3:24 pm

Blitzers skrev:
VHS skrev:Jeg havde det indtryk, at det var en folkesag, at vi skulle være en aktiv, konkurrencedygtig liga. Men indtil er jeg den eneste, der har argumenteret for en sådant regelsæt. Hvis ikke det er en folkesag, så noterer jeg mig det. Det vil da være FORMÅLSLØST at begynde at liste alle mulige forslag til regler op, når folk enten er imod eller bare ligeglade.

Jeg overlever sgu nok, at vi ikke er 12 nørdere managers. Og jeg kommer ikke til at brokke mig over opstillingsfejl igen.
Enten har du ikke læst mine indlæg, eller også tolker du meget frit. Du sætter lighedstegn mellem det at ville have et regelsæt, og ønsket om, at vi skal have en aktiv konkurrencedygtig liga. Jeg har præcis de samme forventninger til alle deltageres aktivitetsniveau og seriøsitet som dig - jeg pointerer bare, at der er flere spørgsmål end svar i udformningen af et regelsæt for ligaen, der skal kunne håndhæves og i sidste ende have det resultat, at folk smides ud. Hvilke undtagelser skal der være, for at man ikke bliver smidt ud?! Der er nødt til at være lidt mere substans at forholde sig til.

Det vil langt fra være FORMÅLSLØST at prøve at komme med nogle bud på, hvordan de problemstillinger, jeg har nævnt, kan løses. Det er vel et rimelig naturligt skridt, hvis man ønsker en dialog omkring et eventuelt regelsæt? Desuden er der pt. 50 pct. af stemmerne, der har stemt ja - bare inden du bliver helt modløs og trist...


Det er da totalt FORMÅLSLØST at to mand sidder og debatterer dette emne, som burde vedrøre alle. Det gider jeg i hvert fald ikke spilde min tid på.

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Regelsæt for deltagelse i ligaen Empty Sv: Regelsæt for deltagelse i ligaen

Indlæg  A-town Tors Sep 27, 2012 3:27 pm

Må jeg gøre opmærksom på at FORMÅLSLØST©® er copyrighted og registreret trademark af Morten Sørensen afro

A-town

Antal indlæg : 316
Join date : 12/08/08

Tilbage til toppen Go down

Regelsæt for deltagelse i ligaen Empty Sv: Regelsæt for deltagelse i ligaen

Indlæg  Blitzers Tors Sep 27, 2012 5:52 pm

VHS skrev:Det er da totalt FORMÅLSLØST at to mand sidder og debatterer dette emne, som burde vedrøre alle. Det gider jeg i hvert fald ikke spilde min tid på.
Very Happy Enig.

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Regelsæt for deltagelse i ligaen Empty Sv: Regelsæt for deltagelse i ligaen

Indlæg  Hasse Fre Sep 28, 2012 7:17 am

Jeg har ikke stemt og har ikke deltaget i debatten, da jeg synes det er alt for kompliceret at diskutere på skrift. Lad os mødes og diskutere det i stedet. Måske med lidt mindre alkohol end sidst...

Hasse

Antal indlæg : 175
Join date : 12/08/08
Geografisk sted : KBH B.

Tilbage til toppen Go down

Regelsæt for deltagelse i ligaen Empty Sv: Regelsæt for deltagelse i ligaen

Indlæg  Blitzers Fre Sep 28, 2012 9:38 am

Hasse skrev: Måske med lidt mindre alkohol end sidst...
Det tog fart lige pludselig!

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Regelsæt for deltagelse i ligaen Empty Sv: Regelsæt for deltagelse i ligaen

Indlæg  VHS Fre Sep 28, 2012 9:40 am

Blitzers skrev:
Hasse skrev: Måske med lidt mindre alkohol end sidst...
Det tog fart lige pludselig!

Du slog selv tonen an...

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Regelsæt for deltagelse i ligaen Empty Sv: Regelsæt for deltagelse i ligaen

Indlæg  Blitzers Fre Sep 28, 2012 9:43 am

VHS skrev:
Blitzers skrev:
Hasse skrev: Måske med lidt mindre alkohol end sidst...
Det tog fart lige pludselig!

Du slog selv tonen an...
Lead by example Very Happy

Blitzers

Antal indlæg : 684
Join date : 12/08/08
Age : 44
Geografisk sted : 2650 - Hvidovre Nord

Tilbage til toppen Go down

Regelsæt for deltagelse i ligaen Empty Sv: Regelsæt for deltagelse i ligaen

Indlæg  Vets Søn Sep 30, 2012 10:44 am

Jeg ved ikke om det vil gøre incitamentet for at sætte hold hver uge større og kvaliteten bedre, men måske skulle vi overveje to ligaer; Top 12 sammen og top 10-12 i en anden division. Jeg kender mindst 5-6 stykker, udover dette forum, der spiller Fantasy.

Reglen kunne være, at de 12 hold med flest points i regular season spiller i den øverste div. det efterfølgende år? De øvrige spiller i den anden? Ikke op- eller nedrykning, men resultatet af din seriøsitet. Problemet er selvfølgelig at man ikke bare kan følge med i den anden liga på sidelinjen (eller kan man?) Der kan måske kompenseres for det ved at dele dette forum for alle.

Dunno, bare en umodnet tanke.

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Regelsæt for deltagelse i ligaen Empty Sv: Regelsæt for deltagelse i ligaen

Indlæg  VHS Søn Sep 30, 2012 11:16 am

Tanken om to ligaer har været luftet, men der var ikke stemning for det. Tror vi må indse at stemningen er for status quo. Og fred være med det.

Jeg kender i øvrigt også en 10-12 andre Fantasy-gamere men de har jo ikke nødvendigvis noget med os at gøre. Du kan jo frit joine en liga med dem on the side - bare du ikke omtaler utroskaben herinde Very Happy

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Regelsæt for deltagelse i ligaen Empty Sv: Regelsæt for deltagelse i ligaen

Indlæg  Vets Søn Sep 30, 2012 11:23 am

VHS skrev:Jeg kender i øvrigt også en 10-12 andre Fantasy-gamere men de har jo ikke nødvendigvis noget med os at gøre. Du kan jo frit joine en liga med dem on the side - bare du ikke omtaler utroskaben herinde Very Happy

Medmindre jeg får 177 points i en runde. Du må også godt omtale det, hvis Cameron Diaz forfører dig.

Vets

Antal indlæg : 340
Join date : 16/08/08

Tilbage til toppen Go down

Regelsæt for deltagelse i ligaen Empty Sv: Regelsæt for deltagelse i ligaen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum