Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Regelsæt for deltagelse i ligaen

+2
Blitzers
VHS
6 deltagere

 :: NFL1964

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Skal vi indføre et klart regelsæt for deltagelse i ligaen?

Regelsæt for deltagelse i ligaen - Page 2 Vote_lcap50%Regelsæt for deltagelse i ligaen - Page 2 Vote_rcap 50% 
[ 3 ]
Regelsæt for deltagelse i ligaen - Page 2 Vote_lcap50%Regelsæt for deltagelse i ligaen - Page 2 Vote_rcap 50% 
[ 3 ]
 
Totale stemmer : 6
 
 
Poll closed

Regelsæt for deltagelse i ligaen - Page 2 Empty Sv: Regelsæt for deltagelse i ligaen

Indlæg  VHS Søn Sep 30, 2012 12:17 pm

Vets skrev:
VHS skrev:Jeg kender i øvrigt også en 10-12 andre Fantasy-gamere men de har jo ikke nødvendigvis noget med os at gøre. Du kan jo frit joine en liga med dem on the side - bare du ikke omtaler utroskaben herinde Very Happy

Medmindre jeg får 177 points i en runde. Du må også godt omtale det, hvis Cameron Diaz forfører dig.

Problemet er, at du tror at 177 er en storslået præstation. Hvis du spiller i en håbløs tiholdsliga, så kan du tilrane dig alt for mange gode spillere. Så pointen er, at du kan lave 300 point i den anden liga, uden at jeg er imponeret. Men hvis du bare runder 130 point i vores liga, så tager jeg hatten af... jocolor

VHS

Antal indlæg : 1002
Join date : 13/08/08

Tilbage til toppen Go down

Regelsæt for deltagelse i ligaen - Page 2 Empty Sv: Regelsæt for deltagelse i ligaen

Indlæg  Crackers Man Okt 01, 2012 6:16 am

Vets skrev:Lidt mere stillingtagen til trade proposals er mere vigtigt. Sad

Crackers' coaching staff har haft store overvejelser om hvorvidt Flacco skulle starte istedet for Romo. Vi har fået flere henvendelser vedr. trades af Flacco, men har ikke svaret, da vi istedet valgte at bruge vores energi internt for at optimere vores hold til rundens vigtige kamp.
Om det var den rigtige beslutning må MNF give svaret på...

Og når det er sagt er det da for sløvt ikke at svare!!

Crackers

Antal indlæg : 69
Join date : 21/09/09
Age : 44
Geografisk sted : Vestegnens perle

Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: NFL1964

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum